کد خبر: ۲۸۰۶۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

ویژگی های تبلت آینده آمازون چیست؟

تبلت‌های آینده آمازون دارای سیستم‌عامل Fire OS 8 مدرن‌تری خواهند بود. کاربران می توانند منتظر حالت تاریک و تعدادی به روز رسانی مهم حریم خصوصی و امنیتی باشند.

به گزارش «نبض فناوری»،  تبلت‌های جدید Fire 7 آمازون که قرار است تابستان امسال وارد بازار شوند به نرم‌افزار بهبودیافته مجهز خواهند شد. با توجه به اینکه Google دیگر پچ های امنیتی یا به‌روزرسانی‌های اندروید 9 را منتشر نمی‌کند، این خبر برای دارندگان تبلت Fire خوشایند خواهد بود.

به نظر می‌رسد که بیشتر تغییرات Fire OS 8 به‌روزرسانی‌های امنیتی است. اما کاربران می توانند انتظار یک حالت تاریک جدید در سراسر سیستم را داشته باشند، که ممکن است کار با تبلت را در اواخر شب برای چشمان کمی آسان تر کند. سیستم عامل جدید همچنین از تصاویر با فرمت HEIF یا (High Efficiency Image File) پشتیبانی می کند، به روز رسانی JPEG که اکثر گوشی های هوشمند اپل و اندروید از سال 2018 از آن پشتیبانی می کنند.

برنامه‌های Fire همچنین می‌توانند هنگام اجرا در پس‌زمینه به مکان دستگاه شما دسترسی داشته باشند، اما ابتدا باید اجازه دهید. این به‌روزرسانی همچنین شامل مجموعه جدیدی از کنترل‌های حریم خصوصی، از جمله مجوزهای یکبار مصرف برای ردیابی موقعیت مکانی است. برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه در Fire OS 8 انتظار می رود، راهنمای توسعه دهنده به روز آمازون را بررسی کنید.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی