کد خبر: ۲۸۰۷۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲

دانلود فیلم های کمدی خارجی

شناخت انواع کمدی از گذشته تا امروز نشانگر این است که حتی کمدین های قدیمی که در سینمای گذشته فعالیت داشته یا برخی از آنهایی که در تئاتر های خیایانی نمایش می گذاشتند هدف اول آنها نشاندن خنده بر لب مخاطب خود است. برای دانلود فیلم کمدی خارجی همراه ما باشید.

شناخت انواع کمدی از گذشته تا امروز نشانگر این است که حتی کمدین های قدیمی که در سینمای گذشته فعالیت داشته یا برخی از آنهایی که در تئاتر های خیایانی نمایش می گذاشتند هدف اول آنها نشاندن خنده بر لب مخاطب خود است. برای دانلود فیلم کمدی خارجی همراه ما باشید.

معرفی فیلم های کمدی خارجی

1- پلیس های خپل

دانلود فیلم های کمدی خارجی

فیلم سینمایی پلیس های خپل یا اورسایز کاپز (Oversize Cops) فیلمی کمدی و اکشن محصول سال ۲۰۱۷ کشور تایلند به کارگردانی چانون ینیانگ و فوانیت فولدی است که توسط کمپانی TMoment منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز فوانیت فولدی برعهده داشته و بازیگرانی چون دن چوپنگ، ساران سانسووپالا، نوتجاره هوروجکول، سومیوس متورس، سوپاویچ نپرمواتانا در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ توسط نتفلیکس در تایلند منتشر شد. داستان فیلم : داستان فیلم درمورد چهار پلیس است که به دلیل چاقی موفق به گرفتن یک دزد و تمام کردن ماموریت خود نمیشوند. اکنون رئیس آن ها ماموریت جدیدی را برایشان تعیین میکند. این چهار نفر باید طی دو ماه وزن خود را کم کنند در غیر این صورت همه آن ها اخراج خواهند شد.

2- مثل یک رئیس

فیلم سینمایی مثل یک رئیس (Like a Boss) فیلمی کمدی محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی میگل آرتتا است که توسط کمپانی Paramount Pictures منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز سم پیتمنو آدام کول کلی برعهده داشته و بازیگرانی چون تیفانی هدیش، سلما هایک، جاکوب لاتیموری، رز بیرن، جنیفر کولیج، بیلی پورتر در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر شد و پس از حضور در جشنواره بین المللی People’s Choice Awards موفق شد جایزه Favorite Female Movie Star را به دلیل بازی خوب تیفانی هدیش از آن خود کرده و نامزد دریافت سه جایزه دیگر نیز شود.داستان فیلم : داستان فیلم درمورد دو دوست با ایده آل های کاملا متفاوت است که با یکدیگر یک شرکت تاسیس میکنند. در این میان یکی از آن ها معتقد به کارهای عملی است در حالی که دیگری تنها میخواهد ثروت بدست آورده.

دانلود فیلم مثل یک رئیس

3- بدرفتاری

فیلم سینمایی بدرفتاری (Misbehaviour) فیلمی کمدی، تاریخی و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور انگلستان و فرانسه به کارگردانی فیلیپا لاثورپ است که توسط کمپانی 20th Century Fox منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز ربکا فراین و گبی چیاپ برعهده داشته و بازیگرانی چون کایرا نایتلی، جسی باکلی، گوگو امبتا-را، کیلی هاوس، لسلی منویل، جسی باکلی در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر شد و پس از حضور در جشنواره های بین المللی موفق شد نامزد دریافت چهار جایزه شود. داستان فیلم : داستان فیلم در مورد وقایع مربوط به یک مسابقه بین المللی زیبایی به نام دوشیزه دنیا است که هر ساله توسط سازمانی به همین نام برگزار میشود. اما در سال ۱۹۷۰ و برای اولین بار یک زن سیاه پوست در این مسابقات برنده شده.

4- سراشیبی

دانلود فیلم های کمدی خارجی

فیلم سینمایی سراشیبی یا داون‌هیل (Downhill) فیلمی کمدی و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا به کارگردانی نت فکسون و جیم رش است که توسط کمپانی Filmhaus Films منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز جسی آرم‌استرانگ و نت فکسون برعهده داشته و بازیگرانی چون جولیا لوئی درایفوس، ویل فرل، میراندا اتو، زویی چائو، زک وودز، جولیان گری، کریستوفر هیویو، آمون جیکوب فورد در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این فیلم که اولین اثر بلند اندرو میچام و متیو ویدون به حساب می آید اولین بار در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر شد. داستان فیلم : داستان فیلم در مورد زوجی میانسال است که پس از سفر به کوه ‌های آلپ به دلیل سقوط بهمن گمان میکنند که جان سالم به در نخواهند برد. اکنون آنها دچار سردرگمی شده و به این نتیجه میرسند که باید احساساتشان نسبت به یکدیگر را مورد ارزیابی مجدد قرار داده.

دانلود فیلم پروژه ادام

 

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی