کد خبر: ۲۸۱۱۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

اپل در تلاش برای برتری در تولید هوم پاد

خبرها حاکی از این است که اپل دوباره به دنبال تلاش برای تولید و برتری در بازار هوم پاد است.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل هرگز نتوانست در بازار اسپیکرهای هوشمند به یک محصول خانگی دست پیدا کند. هوم پاد این شرکت زمانی که در فوریه 2018 عرضه شد، 349 دلار قیمت داشت. در نهایت اپل قیمت را 50 دلار کاهش داد و به 299 دلار رساند، اما این هنوز برای اپل کافی نبود. سرانجام، اپل HomePod mini را در نوامبر 2020 با قیمت 99 دلار برای رقابت با مدل های کوچکتر و ارزان تر ساخت آمازون و گوگل عرضه کرد.

هوم پاد از بین رفته است اما فراموش نشده است. مینگ چی کو، تحلیلگر معتبراپل در توییتی گفت که اپل نسخه جدیدی از اسپیکر هوشمند را در سه ماهه چهارم سال جاری یا سه ماهه اول سال آینده منتشر خواهد کرد. این مدل بزرگتر از هوم پاد مینی خواهد بود، اما اپل چندین ویژگی را کاهش می دهد تا قیمت آن را زیر 300 دلار نگه دارد.

مینگ چی کو انتظار ندارد اپل تغییرات بزرگی در طراحی دستگاه هوم پاد جدید ایجاد کند. مینگ چی کو انتظار ندارد اپل تغییرات بزرگی در طراحی دستگاه هوم پاد جدید ایجاد کند.

امکان دیگر نسخه جدید HomePod mini است. در هر صورت، Kuo می‌گوید نباید انتظار تغییر زیادی در طراحی سخت‌افزاری داشت. این تحلیلگر به طور خاص گفت: "ممکن است نوآوری زیادی در طراحی سخت افزار وجود نداشته باشد." کو همچنین می‌گوید در حالی که بلندگوهای هوشمند بدون شک یکی از عناصر ضروری اکوسیستم خانگی هستند اما اپل هنوز راهی برای موفقیت در این بازار پیدا نکرده است.

اپل همچنین باید سیری را بهبود بخشد، به‌ویژه زیرا دستیار دیجیتالی جزء ضروری یک بلندگوی هوشمند است. هوم پاد اصلی اپل به دلیل طراحی بلندپروازانه آن بسیار گران بود.

در حال حاضر، سیری از نظر هوش، درک و به گفته بسیاری از علاقه مندان به تلفن، از دستیار گوگل و الکسا عقب است. اگر اپل بتواند یک هوم پاد جدید و بهبود یافته بسازد، به این شرکت کمک می کند تا یک بلندگوی هوشمند بسازد که برای اتاق نشیمن و سایر اتاق های بزرگ داخل خانه عالی باشد و HomePod mini را می توان در اتاق های کوچکتر که در آن اندازه بلندگوی بزرگ مدل اصلی مورد نیاز نیست استفاده کرد.

برچسب ها: اپل هوم پاد بازار
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی