کد خبر: ۲۸۱۲۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۷
فرصتی جدید برای فرهیختگان، نوآوران و نخبگان حوزه استارتاپی کشور؛

شانزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

شانزدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا ۱۶ خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشمی، کشاورزی نوین، سلامت و تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی می‌توانند طرح‌های دارای ویژگی‌های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری، ساختار و مدل کسب‌وکار خود را با مراجعه به نشانی https://eservices.techpark.ir ثبت کنند.
پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح‌ها، تیم‌ها در فضای کار اشتراکی (کوآپ) مستقر می‌شوند و در طی دوره آماده‌سازی که شامل برنامه‌ها و آموزش‌های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت‌های اساسی استارتاپ‌ها و راه‌اندازی کسب و کار، عملیاتی نمودن آن‌ها و مواجهه با این موارد در میدان عمل می‌باشد، خود را مهیای پذیرش نهایی مرکز رشد می‌نمایند.
مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می‌شود و فرآیند عضویت با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می‌یابد. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌گردد تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد بررسی قرار گیرند.
در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌ها پس از پذیرش اولیه، به‌صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار‌های نوآورانه را فرامی‌گیرند و در طول دوره به‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ای از کسب‌وکار خود دفاع خواهند کرد و درصورت تایید، واجد شرایط عضویت در مرکز رشد می‌شوند.
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات، با شماره ۰۲۱-۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۲۲۷ و ۲۲۲۶ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است، اکوسیستم پارک فناوری پردیس با وجود شرکت‌های بزرگ و متوسط موجود و شبکه‌ای از متخصصین و انجام بازدید‌های بین‌المللی، امکان تثبیت کسب‌وکار‌های نوپا را فراهم می‌نماید.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی