کد خبر: ۲۸۱۶۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۰
یک سناتور آمریکایی؛

سرمایه گذاران ترا قربانی کلاهبرداری شده اند

پت تومی، سناتور پنسیلوانیا معتقد است که پروژه شکست خورده ترا ممکن است یک طرح کلاهبرداری بوده باشد. سناتور پنسیلوانیا، پت تومی، اخیراً به بارونز گفته است که Terra ممکن است یک پروژه تقلبی باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، قانون گذار جمهوری خواه به این واقعیت اشاره کرده که لونا در عین ارائه "فناوری بسیار مشکوک" وعده بازدهی هنگفت را داده است.

تومی که اخیراً پیش‌نویس لایحه‌ای را با تمرکز بر استیبل کوین‌های خصوصی ارائه کرده، افزود که احتمالاً سرمایه‌گذاران ماهیت ترا را به طور نادرست متوجه شده اند.

البته تومی تنها نیست، مدیر برجسته صندوق تامینی، بیل آکمن، به این نتیجه رسید که ترا یک طرح هرمی معمولی است و هشدار داد که چنین پروژه های کلاهبرداری تهدیدی برای کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.

با این حال، سام بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX، پس از مقایسه پروژه شکست خورده ترا با کلاهبرداری بیوتکنولوژی ترانوس Theranos، اظهار داشت که ترا یک طرح پانزی نیست. او استدلال کرد که این پروژه موردی از "شور و شوق توده ای" بود.

در این بین، مقامات کره جنوبی بنا به گزارشات، اقدام به مسدود کردن دارایی های بنیاد لونا گارد کرده و بنیاد غیرانتفاعی ترا را به اختلاس متهم کرده اند.

تقریباً تمام وجوه LFG به منظور کمک به استیبل کوین (UST) برای به دست آوردن مجدد پیوند خود استفاده شد.

منبع/ اقتصاد آنلاین

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی