کد خبر: ۲۸۱۶۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۲

برگزاری رویداد استارتاپی ایرانسل در شیراز

ایرانسل با برگزاری رویدادی با عنوان «Irancell Meetup»، با استارتاپ‌های شیراز دیدار و ظرفیت‌های همکاری موجود را بررسی می‌کند.

به گزارش نبض فناوری به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این رویداد، عصر سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱، با هدف برقراری ارتباط نزدیک‌تر و گفت‌وگوی مستقیم با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، از ساعت ۱۶ تا ۱۹، در تالار کتابخانۀ خوارزمی دانشگاه شیراز، در حال برگزاری است.

در این رویداد، ظرفیت‌های همکاری موجود بررسی می‌شود و استارتاپ‌ها، ضمن معرفی و توضیح حوزۀ فعالیت خود، نیازهای خود برای همکاری با ایرانسل را مطرح می‌کنند و نظرات مدیران ایرانسل برای توسعۀ محصولات و خدمات این شرکت‌ها، با آنها به اشتراک گذاشته می‌شود.

این نشست، دومین دور از رویدادهای «Irancell Meetup» است. نخستین نشست در این رابطه، روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، در تهران و با حضور حدود ۳۰ نفر از زیست‌بوم استارتاپی، برگزار شده بود و نشست‌های بعدی در این رابطه نیز، در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

ایرانسل، پیش از این نیز با راه‌اندازی مرکز نوآوری و اقدامات مختلفی از جمله برگزاری رویدادهای متعدد «نوآوردگاه»، «ایرانسل پیچ» و… تلاش کرده است تا با حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان ایرانی، به کارآفرینی و اشتغال‌زایی در چارچوب رشد اقتصاد دیجیتال، کمک کند.

 

برچسب ها: ایرانسل Irancell Meetup
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی