کد خبر: ۲۸۱۶۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

معرفی موس و صفحه کلید جدید لاجیتک

موس Logitech MX Master 3S و صفحه کلید مکانیکی MX معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، لاجیتک ماوس MX Master 3S و صفحه کلید MX Mechanical را منتشر کرده است. هر دو مدل بهبودهایی را نسبت به مدل های قبلی خود ارائه می دهند. آنها عملکرد بسیار بی صدا و تاثیر لمسی بیشتری را ارائه می دهند که می تواند برای انتخاب های فردی قابل تنظیم باشد.

ماوس لاجیتک MX Master 3S یک پیشرفت جزئی نسبت به MX Master 3 است. این ماوس یک کلیک آرام تر و حسگر حساس تری برای دستورات لمسی ارائه می دهد. این شباهت قابل توجهی به نسخه قبلی خود دارد. این دستگاه دارای طراحی سمت راست، دو چرخ اسکرول و سه دکمه است. برخلاف MX Master 3، ماوس جدید لاجیتک از یک سنسور 8000 DPI و یک کلیک آرام تر از دکمه ها استفاده می کند.

برآمدگی لمسی ناشی از فشار دادن ماوس در MX Master 3S نسبت به مدل قبلی خود کم صداتر است. MX Master 3S جایگزین MX Master 3 می‌شود، زیرا تولید مدل قدیمی‌تر متعاقباً متوقف خواهد شد.

معرفی موس و صفحه کلید جدید لاجیتک

Logitech MX Mechanical و MX Mechanical Mini دارای سوئیچ‌های مکانیکی هستند که باعث می‌شود صفحه‌کلیدها نسبت به سری MX Keys قابل لمس‌تر باشند. سری MX Mechanical در کنار سری کم‌صداتر MX Keys فروخته می‌شود.

 

کلیدهای مکانیکی از دلایل اصلی کیبوردهای MX Mechanical هستند که صدای کمی دارند. سوئیچ های Choc V2 Kailh در کیبوردهای MX Mechanical به کار گرفته شدند. سوئیچ ها سطح پایینی دارند و تجربه ای مشابه با کیبورد لپ تاپ ارائه می دهند. با این حال، آنها نسبت به صفحه کلید لپ تاپ، قابلیت اطمینان بیشتر و احساس لمس بیشتری را ارائه می دهند.

این دو صفحه کلید بیسیم هستند و در صورت کارکرد نور پس زمینه تا 15 روز عمر باتری دارند. عمر باتری را می توان بدون استفاده از نور پس زمینه تا 10 ماه افزایش داد. دستگاه ها را می توان از طریق پورت USB-C خود شارژ کرد. صفحه‌کلیدهای MX Mechanical مجهز به حسگرهایی هستند که به‌طور خودکار نور پس‌زمینه را هنگامی که دستان شما نزدیک است روشن می‌کنند.

معرفی موس و صفحه کلید جدید لاجیتک

ماوس MX Master 3S و صفحه کلید MX Mechanical قادر به داشتن حافظه سه دستگاهی هستند که با آنها جفت شده است. این امکان اتصال سریع از طریق بلوتوث یا USB را فراهم می کند. همچنین می توانید با فشار دادن یک دکمه بین سه دستگاه جابجا شوید.

قیمتMX Master 3S   برابر 99 دلار است، در حالی که MX Mechanical  برابر 169.99 دلار قیمت دارد و MX Mechanical Mini با قیمت 149.99 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی