کد خبر: ۲۸۲۳۱
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

بازنویسی سیاست حفظ حریم خصوصی توسط متا

متا سیاست حفظ حریم خصوصی را بازنویسی می‌کند اما می‌گوید داده‌ها را به روش‌های جدید جمع‌آوری نمی‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»،  شرکتی که قبلاً به عنوان فیسبوک شناخته می شد، تجدید نظر جدیدی در شرایط خدمات خود ایجاد کرده و سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرده است. خط‌مشی قدیمی داده فیس‌بوک اکنون خط‌مشی رازداری متا است که «برای آسان‌تر کردن درک و انعکاس آخرین محصولاتی که ارائه می‌شود» بازنویسی شده است.

به گفته این شرکت، با این بازنگری، متا «داده‌های شما را به روش‌های جدید بر اساس این به‌روزرسانی خط‌مشی جمع‌آوری، استفاده یا به اشتراک نمی‌گذارد و ما همچنان اطلاعات شما را نمی‌فروشیم». در عوض، این به‌روزرسانی زبان را تغییر می‌دهد و مثال‌هایی اضافه می‌کند تا به مردم کمک کند بفهمند هر بخش درباره چه چیزی است.

پس از مطالعه خط مشی جدید و مقایسه آن با سیاست قبلی، به نظر می رسد که این امر، چه خوب و چه بد، پابرجاست. جان دیویسون، مشاور ارشد مرکز اطلاعات حریم خصوصی الکترونیکی، در اظهار نظری به The Verge گفت که این وعده که این سیاست داده‌ها را به روش‌های جدید به اشتراک نمی‌گذارد، خوب به نظر می‌رسد، اما سعی دارد تا به یک اکوسیستم تبلیغاتی هدفمند گسترده تبدیل شود. بنابراین وضعیت موجود برای حریم خصوصی خوب نیست.»

این خط‌مشی جدید برای فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر و سایر محصولات متا اعمال می‌شود، اما WhatsApp، Workplace، Messenger Kids یا Quest که بدون حساب فیس‌بوک استفاده می‌شوند (آنها خط‌مشی‌های حفظ حریم خصوصی خود را دارند) اعمال نمی‌شود.

متا همچنین کنترل‌های مخاطب جدیدی را در فیس‌بوک راه‌اندازی می‌کند که افراد ممکن است پست‌های شما را ببینند. این ابزار به طور پیش‌فرض روی هر تنظیم مخاطبی که اخیراً استفاده کرده‌اید، استفاده می‌شد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی