کد خبر: ۲۸۲۷۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

فناوری‌های شناختی؛ تازه‌ترین دستاوردها ارائه می‌شود

هجدهمین فراخوان طرح‌های پژوهش با پاسخ دادن به پرسش‌های شرکت‌کنندگان، به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، این جلسه مجازی که پیرامون هجدهمین فراخوان طرح‌های پژوهشی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی است، با حضور کارشناسان ستاد، برگزار می‌شود.

هجدهمین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی در حوزه‌های طرح پژوهشی دسته ج که مجموعه ­ای از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که رسیدن به یک هدف مشترک و مشخص در حوزه شناختی را هدف قرار داده­اند)، آزمون‌های تشخیصی و ارزیابی توانبخشی در اختلالات مربوط به مغز و شناخت برای افراد زیر 18 سال و نیز بهبود مهارت‌های شناختی یادگیرندگان در محیط‌های یادگیری دوره پساکرونا برگزار می‌شود.

محققان، پژوهشگران، اساتید، متخصصان و دانشجویان می‌توانند برای آگاهی از اولویت‌های ویژه این فراخوان‌ها، به اطلاعات مربوط به هر فراخوان در وب­سایت ستاد مراجعه کنند و با توجه به حوزه مورد نظر، فرم پیشنهاد طرح را دریافت و تکمیل کرده و در بازه زمانی 21 تا 31 خردادماه سال جاری، از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد بارگذاری کنند. این مهلت تمدید نخواهد شد.

این جلسه، روز چهارشنبه، یازدهم خردادماه از ساعت 14 الی 16 برگزار می‌شود. علاقمندان برای شرکت در این جلسه به آدرس اینترنتی رویداد مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 23 اردیبهشت 1403 پیش‌بینی روند قیمت بیت‌کوین
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
وبگردی