کد خبر: ۲۸۲۸۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

ارائه ویژگی جدید توییتر به کاربران بیشتر

ویژگی Twitter Circle ممکن است برای کاربران بیشتری عرضه شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  توییتر اوایل این ماه آزمایش Circle را با یک گروه محدود آغاز کرد و اکنون به نظر می رسد که شروع به انتشار برای کاربران بیشتری کرده است. این ویژگی بسیار شبیه به دوستان نزدیک اینستاگرام عمل می کند، زیرا به کاربران اجازه می دهد تا به جای همه توییتر، برای گروه خاصی از افراد توییت ارسال کنند.

برای بررسی اینکه آیا به حلقه توییتر دسترسی دارید، برنامه توییتر خود را به روز کنید یا در یک مرورگر وب به توییتر بروید. وقتی شروع به نوشتن یک توییت می کنید، یک منوی کشویی در بالا مشاهده می کنید که همه را می خواند. از اینجا، می‌توانید حلقه توییتر را انتخاب کنید تا توییت خود را به یک مخاطب منتخب محدود کنید، یا می‌توانید ویرایش را بزنید تا افراد را از حلقه خود اضافه یا حذف کنید. اگر کاربران را اضافه یا حذف کنید، توییتر به آنها اطلاع نمی دهد.

برای محدود کردن توییت‌های خود، «Twitter Circle» را انتخاب کنید.

شما می توانید تا 150 کاربر را به حلقه خود اضافه کنید، چه آنها شما را دنبال کنند یا نه. کاربران در حلقه شما یادداشتی را خواهند دید که به توییت‌های فقط حلقه (و بالعکس) ضمیمه شده است. توییت کردن در حلقه شما تقریباً مانند داشتن یک حساب خصوصی است، فقط توییت های خاصی را به جای محدود کردن دسترسی به کل نمایه شما خصوصی می کند.

افراد موجود در حلقه شما نمی‌توانند هر چیزی را که در آن پست می‌کنید بازتوییت کنند، اما همچنان می‌توانند از توییت‌های شما عکس گرفته و دانلود کنند.

اگرچه به نظر می رسد کاربران بیشتری به این ویژگی دسترسی پیدا می کنند، جوزف نونز سخنگوی توییتر به The Verge گفت که این ویژگی هنوز در حال آزمایش است.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی