کد خبر: ۲۸۲۸۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

ویژگی جدید iOS 16 برای آیفون های آینده

طبق گزارش‌ها، iOS 16 دارای ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن برای آیفون‌های آینده خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، با فاصله کمی بیشتر از یک هفته تا WWDC 2022، جزئیات بیشتری در مورد آنچه اپل می تواند در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود اعلام کند در حال ظهور است. مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین خبرنامه Power On خود پیشنهاد می کند که این شرکت اطلاعات زیادی برای اشتراک گذاری در مورد iOS 16 خواهد داشت، از جمله پیشرفت هایی در صفحه قفل. گرومن می گوید نسخه بعدی سیستم عامل موبایل اپل شامل تصاویر پس زمینه با قابلیت های ویجت مانند خواهد بود.

علاوه بر این، گزارش شده است که iOS 16 از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند که در ابتدا منحصر به مدل های بعدی آیفون پرو این شرکت خواهد بود. این عملکرد به آن دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا اعلان‌ها و سایر اطلاعات قابل مشاهده را بدون نیاز به بیدار کردن کامل نمایشگرها به شما نشان دهند. این قابلیتی است که مدت‌هاست در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی موجود بوده است و طبق گزارش‌ها اپل سال گذشته قصد داشت آن را به آیفون 13 اضافه کند اما بعداً برنامه‌های خود را تغییر داد.

گورمن با تکرار پیش‌بینی‌های قبلی خود می‌گوید iOS 16 همچنین شامل پیشرفت‌هایی در نحوه مدیریت چندوظیفگی و پنجره‌سازی توسط سیستم عامل خواهد بود. گورمن به توئیتی اخیر از توسعه دهنده استیو تروتون اسمیت اشاره می کند که نشان می دهد اپل احتمالاً روی راهی کار می کند تا به کاربران iOS اجازه دهد اندازه پنجره های برنامه را تغییر دهند. این یک ویژگی است که به ویژه در iPad مفید است. او همچنین انتظار دارد که این شرکت ویژگی‌های جدیدی شبیه به شبکه‌های اجتماعی را در Messages اضافه کند. خوشبختانه، برای دیدن برنامه‌های اپل برای iOS 16 نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم. WWDC 2022 در تاریخ 6 ژوئن آغاز می‌شود.

برچسب ها: آیفون 13 اپل iOS 16
ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی