کد خبر: ۲۸۳۱۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۱

رویداد «رایانش ابری، دولت الکترونیک و هوشمندسازی کسب و کارها» برگزار می‌شود

صبح فردا، سه‌شنبه، 10 خرداد ماه رویداد «رایانش ابری، دولت الکترونیک و هوشمندسازی کسب و کارها» به همت کمیسیون خدمات مراکز داده و ابری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و به میزبانی وزارت صنعت و معدن و تجارت برگزار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، این رویداد با هدف آشنایی با مفاهیم رایانش ابری و ویژگی‌های آن، مدل‌های پیاده سازی و خدمت و مزایای به‌کارگیری خدمات ابری و موانع استفاده از آن برگزار خواهد شد.

در این برنامه امیرحسین اسدی، سرپرست دفتر کسب و کار وزارت صمت و محمدرضا قلعه نوی، عضو هیات مدیره، رئیس رسته‌ی خدمات فناوری اطلاعات و رئیس کمیسیون خدمات مراکز داده و ابری سخن خواهند گفت.

همچنین در این نشست، پنلی با عنوان «مفاهیم رایانش ابری، ویژگی‌ها، مدل‌های خدمات و..» توسط رضا حیدری، مدیر حساب مشتریان ابر زس و پنلی با عنوان «مزایا و موانع استفاده از رایانش ابری» توسط پیمان ایزدپناه، عضو هیات مدیره‌ی پیوند آزاد شبکه و ناظر پروژه نگهداری مراکز داده سازمان فناوری اطلاعات و مسعود شیری، مدیر نگهداری و توسعه‌ی مرکز داده‌ی شرکت ملی پست ایران- پیوند آزاد شبکه ارائه خواهد شد.

این رویداد ویژه‌ی معاونین وزیر، مدیران کل و معاونین مدیر کل حوزه ستادی وزارت صمت است که از ساعت 9 تا 12 در سالن همتِ وزارت صنعت و معدن و تجارت به آدرس بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، نبش خیابان شهید حجت دوست برگزار خواهد شد.

رویداد «رایانش ابری، دولت الکترونیک و هوشمندسازی کسب و کارها» برگزار می‌شود

 

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی