کد خبر: ۲۸۳۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

معرفی تبلت مرموز گوگل

خبرها حاکی از این است که تبلت پیکسل گوگل می تواند از قلم های شخص ثالث پشتیبانی کند.

به گزارش «نبض فناوری»،  تبلت Pixel آینده گوگل ممکن است از استاندارد USI (ابتکار جهانی قلم) پشتیبانی کند که امکان استفاده از آن با طیف وسیعی از قلم‌های شخص ثالث را فراهم می‌کند. دستگاهی از گوگل را با نام محصول "Tangor" و شماره مدل "Tablet" فهرست می‌کند، که احتمالاً نام‌هایی برای تبلت مجهز به اندروید است که گوگل در اوایل ماه جاری اعلام کرد.

USI یک استاندارد قلم است که گوگل در سال 2018 به آن ملحق شد. این استاندارد در حال حاضر در طیف وسیعی از Chromebookها پشتیبانی می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با قلم‌های مختلفی از تولیدکنندگان مختلف استفاده شوند. اما در حالی که تعداد زیادی قلم اختصاصی / تبلت اندرویدی (مانند قلم S سامسونگ برای تبلت‌های گلکسی آن) وجود دارد، هیچ تبلتی برای کار با استاندارد جهانی USI تأیید نشده است.

اولین تبلت اندرویدی که از USI پشتیبانی می کند

در اوایل سال جاری، USI نسخه 2.0 استاندارد را معرفی کرد. این نسخه شامل یک ویژگی شارژ بی‌سیم جدید است که می‌تواند به قلم‌های سازگار با قرار گرفتن در کنار دستگاه پشتیبانی‌شده، (مشابه آنچه اپل با اپل پنسیل 2 و آی‌پدهای انتخابی ارائه می‌کند) شارژ شوند. مشخص نیست که کدام نسخه از تبلت استاندارد گوگل ممکن است پشتیبانی کند.

همانطور که سایت 9to5Google اشاره می کند، پس از اینکه گوگل اعلام کرد که قصد دارد نسخه 2023 را هدف قرار دهد به نظر غیرعادی می رسد که تبلت گوگل در همین اوایل در پایگاه داده USI ظاهر شده باشد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی