کد خبر: ۲۸۳۲۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰

ضرر 115 میلیارد دلاری ماسک، بزوس و گیتس در 5 ماه

ایلان ماسک، جف بزوس و بیل گیتس سه تن از چهره های مشهور دنیای فناوری در 5 ماه گذشته ضررهای مالی سنگینی داشته اند.

به گزارش «نبض فناوری»، بیزینس اینسایدر اعلام کرد، ایلان ماسک، جف بزوس و بیل گیتس که از جمله ثروتمندترین افراد جهان هستند، همراه با برخی دیگر از ثروتمندان فعال در حوزه های دیگر کاری در 5 ماه گذشته میلیاردها دلار ثروت خود را از دست داده اند.

این ارقام از فهرست میلیاردرهای شرکت بلومبرگ استخراج شده و حاوی اطلاعات مربوط به ثروت 500 فرد برتر جهان است. بر اساس فهرست یادشده ماسک با ثروت 224 میلیارد دلاری کماکان ثروتمندترین فرد جهان بوده و از همه رقبای خود با اختلاف پیشی گرفته است.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، دارایی ماسک 46.4 میلیارد دلار ، بزوس 53.2 میلیارد دلار و گیتس 15.1 میلیارد دلار کاهش یافته است. تا روز جمعه، ماسک 224 میلیارد دلار، بزوس 139 میلیارد دلار و گیتس 123 میلیارد دلار ثروت داشتند.

برنارد آرنو، رئیس شرکت لوکس فرانسوی LVMH و سومین فرد ثروتمند جهان بالاتر از گیتس ایستاده، ثروت وی از ژانویه تا کنون 44.7 میلیارد دلار کاهش یافته و به 133 میلیارد دلار رسیده است.

بیشتر ثروت ماسک و بزوس به سهام تسلا و آمازون گره خورده است - شرکت‌هایی که این دو نفر در آن‌ها مدیران اجرایی فعلی و سابق هستند - اما دارایی‌های گیتس در مایکروسافت، که او یکی از بنیانگذاران آن بود، اکنون در حد متوسط است.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی