کد خبر: ۲۸۳۴۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰

شیائومی تنها در یک ساعت 270 هزار دستگاه ردمی نوت 11T پرو فروخت

هفته پیش شیائومی از گوشی‌های سری ردمی نوت 11T پرو برای بازار چین رونمایی کرد و حالا به گفته این کمپانی، در تنها یک ساعت 270 هزار دستگاه از آن‌ها به فروش رسیده که یک موفقیت برای شیائومی به حساب می‌آید.

به گزارش «نبض فناوری»، مدیر کل ردمی، «لو ویبینگ» چنین آماری را اعلام کرده، با این حال دقیقا نگفته کدام مدل چنین فروشی را تجربه کرده است. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد فروش هردو مدل یعنی پرو و پرو پلاس روی هم به 270 هزار واحد رسیده است.

محبوبیت بالای ردمی نوت 11T پرو در چین

این میزان فروش نشان‌دهنده محبوبیت بالای محصولات جدید ردمی در بازار چین و البته نویدبخش عرضه آن‌ها در بازارهای بین‌المللی است. اگر ردمی تصمیم به عرضه این دستگاه‌ها در بازار خارج از چین بگیرد، احتمالا با نام متفاوتی از راه می‌رسند. تا به امروز چندین بار محصولات ردمی و شیائومی با برندهای یکدیگر در بازارهای مختلف به فروش رسیده‌اند.

شیائومی تنها در یک ساعت 270 هزار دستگاه ردمی نوت 11T پرو فروخت

یکی از دلایل این فروش بالا، مشخصات فنی قدرتمند همراه با قیمت مناسب است. ردمی نوت 11T پرو و پرو پلاس به ترتیب با قیمت پایه 270 و 300 دلار در بازار چین به فروش می‌رسند که احتمالا نسخه جهانی آن‌ها هم چنین قیمتی داشته باشد.

مشخصات این گوشی‌های هوشمند شباهت زیادی به یکدیگر دارد. برای مثال هردوی آن‌ها به نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رفرش ریت 144 هرتز، تراشه 8 هسته‌ای دیمنسیتی 8100، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 مجهز شده‌اند.

البته تفاوت‌هایی هم بین آن‌ها به چشم می‌خورد. برای مثال مدل پرو در بالاترین نسخه 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد، اما نسخه پرو پلاس در مدل مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی هم به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی این محصولات، ظرفیت باتری و سرعت شارژ است. مدل پرو به باتری 5080 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. مدل پرو پلاس باتری کوچکتر 4400 میلی آمپر ساعتی دارد، اما از شارژ سریع‌تر 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی