کد خبر: ۲۸۳۶۲
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

فاش شدن رندرها و مشخصات رسمی گلکسی XCover6

هفته گذشته، Samsung Galaxy XCover Pro 2 با نام مستعار Galaxy XCover6 Pro در وب سایت Bluetooth SIG Certification مشاهده شد. اکنون رندرهای رسمی به همراه لیست مشخصات کامل به صورت آنلاین ظاهر شده اند.

به گزارش «نبض فناوری»، در پشت این گوشی هوشمند دارای دو بریدگی دوربین با فلاش LED است. در سمت راست، دستگاه دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور را در خود جای داده است، در حالی که سمت چپ دارای یک دکمه بزرگ با خطوط قرمز است که عملکرد آن مشخص نیست. پایین دستگاه دارای یک بلندگو و درگاه USB-C است در حالی که جک صدا در سمت بالا قرار دارد.

به نظر می رسد که این تلفن مقاوم دارای یک قاب پلاستیکی سخت برای افزایش دوام است و پنل پشتی دارای خطوط عمودی بافتی است تا دستگاه را محکم تر کند. به غیر از آن، ابعاد دستگاه 169×80×10 میلی‌متر و وزن آن 235 گرم است.

در رابطه با فاش شدن مشخصات، این گزارش بیان می کند که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.6 اینچی TFT با وضوح 1080 در 2408 پیکسل FHD+ و نرخ به روز رسانی 60 هرتز عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 778G مجهز به شبکه 5G بهره می برد و آن را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب می کند. از نظر نرم‌افزاری، XCover6 Pro دارای رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید 12 است. گفته می‌شود این دستگاه دارای باتری 4050 میلی‌آمپر ساعتی است، اما قابلیت شارژ سریع هنوز در دسترس نیست.

دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک سنسور فوق عریض با وضوح 8 یا 12 مگاپیکسلی خواهد بود. در قسمت جلویی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی