کد خبر: ۲۸۳۷۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵

افشای مشخصات تبلت‌های سری پد ۶ شیائومی

به نظر می‌رسد شیائومی این روز‌ها در حال آماده سازی تبلت‌های سری پد ۶ است. این شرکت پس از سه سال با شیائومی پد ۵ به بازار تبلت‌ها بازگشته است.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی پد ۵ را می‌توان به عنوان یک پیشنهاد میان رده نامید، اما برخی از ویژگی‌های محصولات پرچمدار مانند صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و چیپست سری ۸ اسنپدراگون را نیز به همراه دارد. اکنون، به نظر می‌رسد که این برند در حال کار بر روی سری شیائومی پد ۶ است و برخی از جزئیات سخت افزاری آن را نیز اعلام کرده است.

سری شیائومی پد ۶ شامل یک تبلت سطح پایه خواهد بود. این مدل اخیرا در پایگاه داده گواهینامه EEC ظاهر شده است. سری تبلت‌های جدید شیائومی شامل چهار مدل L82، L81A، L81 و L83 خواهد بود که مطابق با Pad 6 Pro 5G، Pad 6 Pro، Pad 6 و یک تبلت Redmi می‌باشند. سه مدل شیائومی پد ۶ از پردازنده‌های دوگانه کوالکام و مدیاتک استفاده خواهند کرد و کاربران می‌توانند مدل مورد نظر خود را با تراشه دلخواه انتخاب کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که مدل رده بالای این تبلت‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام یا دایمنسیتی ۹۰۰۰ برخوردار باشد.

افشای مشخصات تبلت‌های سری پد ۶ شیائومی

سایر مدل‌ها از تراشه‌های مقرون به صرفه استفاده خواهند کرد. سری پد ۶ شیائومی احتمالاً شاهد ارتقاء به شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی خواهد بود. شیائومی پد ۵ تا ۶۷ وات قدرت داشت. سرعت شارژ بیشتر سبب ظرفیت بیشتر باتری نیز در این تبلت‌ها خواهد شد. تبلت‌های پد ۶ شیائومی دارای صفحه نمایش LTPO ۱۴۴ هرتزی، کیفیت صدای قدرتمند و نسخه جدیدتر MIUI برای آیپد‌ها خواهند بود. این تبلت‌ها احتمالا در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، احتمالاً در ماه آگوست، عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این شرکت به‌روزرسانی‌هایی را برای دوربین‌ها نیز انجام دهد. منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در خصوص این محصولات خواهیم بود.

منبع/ فرارو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی