کد خبر: ۲۸۳۸۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

معرفی ویژگی جدید توییتر

توییتر ممکن است به زودی به شما اطلاع دهد که توییتی که به جستجوی شما مرتبط است چه زمانی پست می شود تا در هر لحظه در مورد مساله ای که جستجو کرده اید به روز بمانید.

به گزارش «نبض فناوری»، ظاهرا توییتر در حال توسعه ویژگی جدیدی است که می تواند به شما کمک کند تا در مورد موضوعات مورد علاقه خود به روز بمانید.

پلتفرم رسانه های اجتماعی در حال کار بر روی راهی است که به شما امکان می دهد تا جستجوهای دقیقتری داشته باشید یعنی هر زمان که توییت های جدیدی مرتبط با سؤال جستجوی شما منتشر شود، توییتر از طریق اعلان ها به شما اطلاع می دهد.

از اسکرین شات‌هایی که دیلی روسل توسعه دهنده اندروید توییت کرده است، می‌توانیم ببینیم که او چگونه در جستجوی خود "Inware" از طریق یک دکمه جدید با عنوان " Search Subscribe" تغییر داده است. به گفته وی، از آنجایی که هنوز کار در حال انجام است، ممکن است این ویژگی کاملاً کاربردی نباشد یا ممکن است توییتر تصمیم گرفته باشد برنامه را طوری تنظیم کند که به صورت دوره‌ای اعلان‌ها را ارسال کند تا از ارسال هرزنامه به کاربران با تعداد زیادی توییت جلوگیری کند.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر در حال انجام است و هیچ خبری وجود ندارد که آیا توییتر واقعاً آن را برای همه کاربران خود منتشر خواهد کرد یا خیر. اما، حقیقت این است که چنین گزینه ای بدون شک مفید خواهد بود.

تصور کنید: می خواهید همه چیز را در مورد آیفون 14 آینده بدانید. فقط "iPhone 14" را در توییتر جستجو کنید، در درخواست خود مشترک شوید و هر بار که کسی چیزی در مورد آیفون جدید پست کند، به شما اطلاع داده می شود.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی