کد خبر: ۲۸۳۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

سامسونگ در گلکسی واچ 5 پرو احتمالا دکمه چرخان فیزیکی را کنار می‌گذارد

دکمه چرخان فیزیکی گلکسی واچ، یکی از نکات مثبت و محبوب‌ترین قابلیت‌های این ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شوند. با این حال، طبق شواهد منتشر شده جدید، سامسونگ ممکن است در گلکسی واچ 5 پرو، این دکمه را کنار بگذارد.

به گزارش«نبض فناوری» دکمه چرخان فیزیکی گلکسی واچ، یکی از نکات مثبت و محبوب‌ترین قابلیت‌های این ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شوند. با این حال، طبق شواهد منتشر شده جدید، سامسونگ ممکن است در گلکسی واچ 5 پرو، این دکمه را کنار بگذارد.

تاکنون در برخی گزارش‌های دیگر گفته شده بود که سامسونگ قصد دارد در طراحی ساعت‌های خود، دکمه چرخان فیزیکی را کنار بگذارد. اکنون Ice Universe نیز در توییت جدید خود به چنین موضوعی اشاره کرده است. او در پاسخ به توییت یکی از کاربران که از دکمه چرخان گلکسی واچ تعریف کرده بود، نوشت:

هرچند او به طور دقیق اعلام نکرده که سامسونگ دکمه چرخان ساعت هوشمند خود را کنار خواهد گذاشت، اما احتمالا به چنین چیزی اشاره کرده است.

گلکسی واچ
 

همچنین لازم به ذکر است که سامسونگ در گذشته نیز این قابلیت سخت‌افزاری را از ساعت‌های خود کنار گذاشته بود اما این تصمیم به قدری مورد انتقاد کاربران قرار گرفت که کره‌ای‌ها از آن صرف‌نظر کردند.

مشخصات احتمالی گلکسی واچ 5 پرو

طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده، واچ 5 پرو دارای نمایشگر OLED، سیستم عامل Wear OS، گواهی مقاومت IP، سیستم اندازه‌گیری دمای پوست، GPS و تمام سنسورهای موردنیاز ردیابی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه از باتری بزرگ 580 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و با ساختار تیتانیوم و یاقوت کبود عرضه خواهد شد.

هنوز تا زمان معرفی رسمی سری گلکسی واچ 5 سامسونگ، چندین ماه زمان باقی مانده. انتظار می‌رود تا غول فناوری کره، از جدیدترین ساعت‌های هوشمند سری گلکسی خود در ماه آگوست و همزمان با گوشی‌های تاشو جدیدش رونمایی کند.

همچنین سامسونگ در سال جاری احتمالا از سه ساعت هوشمند جدید رونمایی کند. سری گلکسی واچ 5 نیز در دو اندازه معرفی خواهد شد و نسخه پرو آن از نظر باتری و اندازه فیزیکی نسبت به نسخه اصلی برتری خواهد داشت.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی