کد خبر: ۲۸۴۶۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۱

نحوه جستجو توییت بر اساس تاریخ

اکثر موتورهای جستجوی اینترنتی گزینه های جستجوی پیشرفته ای را ارائه می دهند که مجموعه ای از فیلترها هستند. آنها با محدود کردن دامنه یک عبارت جستجو برای حذف نتایج نامربوط به شما کمک می کنند تا جستجوی دقیق مورد نظر خود را پیدا کنید. این فیلترها فقط برای گوگل یا سایر موتورهای جستجو در اینترنت نیستند.

به گزارش «نبض فناوری»، توییتر همچنین یک گزینه جستجوی پیشرفته ارائه می دهد که به شما کمک می کند توییت ها را بر اساس تاریخ پیدا کنید. یافتن جستجوی پیشرفته توییتر دشوار است. این به احتمال زیاد به این دلیل است که کاربر معمولی توییتر از نوار جستجوی اولیه سرویس راضی است. باید از قابلیت جستجوی پیشرفته توییتر برای جستجوی توییت هایی از یک محدوده تاریخی خاص استفاده کنید.

ویژگی جستجوی پیشرفته در توییتر فراتر از نوار جستجوی استاندارد است و به شما امکان می دهد پرس و جوهای بسیار خاص را با پارامترهای سفارشی اجرا کنید.

1.روی دسکتاپ خود وارد twitter.com شوید.

2.از نوار جستجو در twitter.com برای یافتن آنچه به دنبال آن هستید استفاده کنید.

3.در سمت راست بالای صفحه نتایج، در قسمت فیلترهای جستجو، روی جستجوی پیشرفته یا گزینه‌های بیشتر و سپس جستجوی پیشرفته کلیک کنید.

4.برای اصلاح نتایج جستجوی خود، فیلدهای مناسب را پر کنید.

5.روی «جستجو» کلیک کنید، بسیاری از گزینه‌های توییت ظاهر می‌شوند و توییتی را که به دنبال آن بودید انتخاب کنید.

یکی از مفیدترین قابلیت های جستجوی پیشرفته توییتر امکان ذخیره جستجوها است. این امر ردیابی نتایج و مشاهده چگونگی تکامل آنها در طول زمان را آسان می کند. می‌توانید با کلیک کردن روی سه نقطه در بالای صفحه نتایج، جستجو را ذخیره کنید و هر زمان که وارد می‌شوید می‌توانید با کلیک کردن روی نوار ابزار جستجو به جستجوهای ذخیره‌شده دسترسی داشته باشید.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی