کد خبر: ۲۸۴۷۹
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در 2023

هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد رسانه ای در ژانویه 2023 معرفی می شود. اپل ممکن است آزمایش EVT این دستگاه را در سه ماهه سوم سال 2022 آغاز کند.

به گزارش «نبض فناوری»،  اپل مدتی است که در حال توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی است. اعتقاد بر این است که ترکیبی از تجربیات واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) را ارائه می دهد.

 طبق گزارش ها، اپل با کارگردانان مشهور هالیوود برای توسعه محتوای واقعیت ترکیبی همکاری کرده است. حال گزارش شده که اپل می تواند این دستگاه را در یک رویداد ویژه که در ابتدای سال آینده برگزار می شود، رونمایی کند. بسیار بعید است که شرکت کوپرتینویی این گوشی واقعیت ترکیبی آینده را در جریان رویداد اصلی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2022 معرفی کند.

بر اساس پستی که توسط تحلیلگر مینگ چی کو در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، اپل می تواند آزمایش EVT هدست واقعیت ترکیبی را در سه ماهه سوم سال 2022 آغاز کند. انتظار می رود این رویداد با یک رویداد رسانه ای ویژه در ژانویه 2023 برگزار شود. Kuo مشکوک است که به دلیل وقفه های ناشی از قرنطینه در شانگهای، ارسال هدست واقعیت ترکیبی ممکن است به سه ماهه دوم سال 2023 موکول شود. انتظار می رود شرکت کوپرتینویی این هدست ها را تقریباً در همان زمان برای پیش سفارش در دسترس قرار دهد. در نهایت، انتظار می رود هدست واقعیت ترکیبی اپل قبل از WWDC 2023 وارد قفسه فروشگاه ها شود.

گزارش‌های گذشته حاکی از آن است که اپل می‌تواند برنامه‌ها و سرویس‌های جدید اپل مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را توسعه دهد. ممکن است روی ایجاد یک پلتفرم جدید برای توسعه دهندگان شخص ثالث کار کند.

 اپل حتی می تواند نسخه جدیدی از SwiftUI را برای توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی منتشر کند. انتظار می رود سیستم عامل آن realityOS نامگذاری شود.

این هدست قرار است حدود 2000 دلار (تقریباً 155500 روپیه) قیمت داشته باشد. اعتقاد بر این است که اپل در یک دهه جاه طلبی دارد که آیفون ها را با هدست های واقعیت ترکیبی جایگزین کند.

 

منبع: تابناک
ارسال نظرات
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
وبگردی