کد خبر: ۲۸۵۰۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

چراغ سبز توییتر به ماسک

طبق گزارش‌ها، توییتر جریان کامل داده‌های خود را در اختیار ایلان ماسک قرار خواهد داد. معامله ماسک برای خرید این شرکت از ماه می متوقف شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، بر اساس گزارش واشنگتن پست، توییتر قصد دارد به ماسک دسترسی کامل به پایگاه داده داخلی که شامل جزئیات بیش از 500 میلیون توییت است را بدهد. این پایگاه داده علاوه بر نمایش یک رکورد از آنچه در توییتر در هر لحظه اتفاق می‌افتد، شامل داده‌های دستگاه و اطلاعات مربوط به حساب‌هایی است که به پلتفرم دسترسی دارند.

پس از اینکه توییتر پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری ماسک را در آوریل پذیرفت، میلیاردر در ماه می اعلام کرد که این قرارداد به دلیل نگرانی‌هایی که در مورد حساب‌های جعلی داشت، موقتاً متوقف شده است. توییتر مدام ادعا می‌کند که ربات‌ها کمتر از پنج درصد از کاربران روزانه‌اش را تشکیل می‌دهند، عددی که ماسک می‌گوید می‌خواهد قبل از ادامه خرید تایید کند.

 توییتر گفت که به اشتراک گذاری اطلاعات با ماسک ادامه خواهد داد، زیرا برای تکمیل تراکنش تلاش می کند. این شرکت با تکرار بیانیه روز دوشنبه خود به The Post گفت: ما معتقدیم این توافق به نفع همه سهامداران است؛ قصد داریم معامله را ببندیم و توافقنامه ادغام را با قیمت و شرایط توافق شده اجرا کنیم.

تعداد ربات‌ها و حساب‌های جعلی در توییتر برای ماسک مهم است زیرا این تعداد تأثیر قابل‌توجهی بر توانایی او در کسب درآمد از پلتفرم از طریق تبلیغات دارد. ماسک حدود 33 میلیارد دلار از ثروت شخصی خود را برای خرید شرکت تعهد کرده و باید این معامله را انجام دهد، مگر اینکه بتواند نشان دهد توییتر او را گمراه کرده یا ارزش آن تغییر کرده است.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی