کد خبر: ۲۸۵۳۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

معرفی ویژگی جدید واتس آپ

چت گروهی واتس آپ اکنون می تواند حداکثر 512 عضو داشته باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ شروع به ارائه ویژگی جدیدی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تا ۵۱۲ عضو را به یک چت گروهی اضافه کنند. این ویژگی ماه گذشته توسط متا اعلام شد.

 پلتفرم پیام‌رسانی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید از جمله افزایش محدودیت اندازه اشتراک‌گذاری فایل‌ها تا ۲ گیگابایت و واکنش ایموجی به پیام‌ها را نیز به همراه دارد. واتس آپ همچنین در حال آزمایش یک گزینه لغو جدید برای پیام های حذف شده است. همچنین مشخص شد که پلتفرم رسانه های اجتماعی گزینه ای را برای ویرایش پیام ها پس از ارسال آنها در اوایل ماه جاری اضافه می کند.

طبق گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی متا شروع به استفاده از قابلیتی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۵۱۲ عضو را به یک چت گروهی اضافه کنند. گزارش اخیر WABInfo نشان می‌دهد که این ویژگی برای همه کاربران آخرین به‌روزرسانی پایدار واتس‌اپ عرضه خواهد شد. این ویژگی به طور گسترده ای منتشر شده است، اما برخی از کاربران ممکن است مجبور باشند 24 ساعت بیشتر منتظر بمانند تا بتوانند این ویژگی را در واتس آپ خود ببینند.

واتس آپ همچنین محدودیت اندازه اشتراک گذاری فایل ها را از 100 مگابایت موجود به 2 گیگابایت افزایش می دهد. این اپلیکیشن متعلق به متا نیز اخیراً واکنش‌های شکلک‌هایی را معرفی کرده است تا به افراد کمک کند به سرعت احساسات و عواطف خود را در مورد پیام‌های خاصی که از افراد و در چت‌های گروهی دریافت می‌کنند، بدون نیاز به ارسال پاسخ به صورت متنی بیان کنند.

واتس آپ ممکن است به زودی به شما امکان دهد نسخه های پشتیبان ذخیره شده در Google Drive را صادر کنید.

واتس آپ همچنین در حال آزمایش یک گزینه لغو جدید برای پیام های حذف شده است. این ویژگی جدید قرار است زمانی مفید باشد که کاربران به‌طور تصادفی گزینه‌های « Delete for Me » را به جای « Delete for Everyone » انتخاب کنند. ظاهراً این ویژگی هنوز در دست توسعه است و هنوز برای آزمایش کنندگان بتا در اندروید در دسترس نیست.

همچنین مشخص شد که WhatsApp گزینه ای برای ویرایش پیام ها پس از ارسال آنها اضافه می کند. این ویژگی به کاربران کمک می کند تا اشتباهاتی مانند خطاهای تایپ در پیام های خود را بدون حذف کامل از چت و نوشتن یک پیام متنی جدید، اصلاح کنند.

برچسب ها: واتس اپ چت گروه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
خیلی هم عالی .تقریبا شبیه به تلگرام ....
0
0
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی