کد خبر: ۲۸۵۵۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۰

درخواست مدیر اپل از قانونگذاران آمریکا

نقض گسترده حریم شخصی کاربران اینترنت در آمریکا موجب بی اعتمادی آنان شده و از همین رو مدیر اپل که نگران ضربه خوردن کسب و کار خود است.

به گزارش «نبض فناوری»، رویترز اعلام کرد، نقض گسترده حریم شخصی کاربران اینترنت در آمریکا موجب بی اعتمادی آنان شده و از همین رو مدیر اپل که نگران ضربه خوردن کسب و کار خود است، درخواست کرده تا قانون فدرال حفظ حریم خصوصی به تصویب کنگره و سنا برسد.

در این نامه که برای گروهی از قانونگذاران در مجلس سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده ارسال شده است، آمده است: «ما قویاً از شما می‌خواهیم که روند تصویب قوانین جامع حریم خصوصی را در اسرع وقت پیش ببرید و آماده کمک به این روند در روزهای آینده هستیم.»

تصویب این قانون در کنگره و سنای آمریکا موافقان و مخالفان فراوانی دارد و دولت آمریکا نیز نگران است تصویب چنین قانونی باعث اختلال در جاسوسی های سایبری این کشور شود.

منبع/ فارس

ارسال نظرات
توانمندی دانش‌بنیان‌ها در توسعه پهپادها ۴۰ سال تلاش در کشور برای طراحی و ساخت پهپاد
پاسخگویی دولتمردان به دغدغه‌های مردم همچنان ادامه دارد/ معاون علمی رئیس‌جمهور: مرکز ملی هوش مصنوعی تا ۲۰ خرداد افتتاح می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 خرداد 1403 سقوط بیت‌کوین
دهقانی در نشست پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی تاکید کرد؛ تحقق گفتمان علمی و فناوری رییس‌جمهور شهید در دستور کار معاونت علمی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول خرداد 1403 بیت‌کوین صعود کرد
وبگردی