کد خبر: ۲۸۵۷۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

تغییرات ظریف اما مهم گوشی Galaxy Z Flip 4+فیلم

گلکسی Z Flip 3 تاشو سال گذشته تغییرات قابل توجهی در طراحی نسبت به نسخه قبلی ارائه کرد: صفحه نمایش پوششی بسیار بزرگتر و چیدمان دوربین متفاوتی داشت. شایعات و رندرهای فاش شده می‌گفتند که Flip 4 تغییر چندانی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد که آنها کاملاً درست هستند، زیرا تصاویر دنیای واقعی تازه منتشر شده از این تلفن با این شایعات مطابقت دارند.

به گزارش «نبض فناوری»، اولین تصاویر واقعی Galaxy Z Flip 4 تغییرات ظریف اما مهم را نشان می دهد.

این نشت از طریق فعال یوتیوب  @Mr_TechTalkTV منتشر شده است. این اولین باری است که گلکسی زد فلیپ 4 را می بینیم و به نظر می رسد که نسخه خاکستری آن باشد. این گوشی همان طراحی کلی Flip 3 را دارد. صفحه نمایش داخلی به همان اندازه 6.7 اینچ است. با این حال، چیزی که تغییر کرده این است که چین وسط صفحه بسیار کمتر قابل دیدن است، تقریباً انگار وجود ندارد؛ اما اگر دقت کنید، یک خط کوچک سفید رنگ وجود دارد، احتمالاً به دلیل انعکاس نوراست.

حاشیه‌های صفحه نمایش کمی نازک‌تر به نظر می‌رسند و همانطور که شایعات گفته بودند، به نظر می‌رسد Z Flip 4 دارای لولای نازک‌تری است، اما به نظر نمی‌رسد که هدفی کاربردی داشته باشد زیرا هنوز فاصله زیادی بین دو نیمه دستگاه وجود دارد.

موقعیت حسگر اثر انگشت فیزیکی تغییر نکرده است و همچنان در سمت راست قرار دارد و در دکمه قفل تعبیه شده است. چیدمان دوربین و همچنین مشخصات دوربین نیز بدون تغییر باقی می مانند، به این معنی که گوشی دارای یک آرایه عمودی با دو دوربین 12 مگاپیکسلی است.

منبعی که این تصاویر را فاش کرد همچنین فاش کرد که گلکسی زد فلیپ 4 عمر باتری بیشتری نسبت به فلیپ 3 دارد، به این معنی که شایعات در مورد افزایش ظرفیت باتری از 3300 میلی آمپر ساعت به 3700 میلی آمپر ساعت احتمالا درست بودند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی