کد خبر: ۲۸۵۷۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۳

مارک زاکربرگ با فتوشاپ لوگوی اپل را از پشت مک بوک خود حذف کرد

همه می‌دانیم اپل و متا رابطه خوبی باهم ندارند و تا به امروز هر دو همدیگر را چندین بار به باد انتقاد گرفته‌اند. اما به نظر می‌رسد این اختلاف‌ها مانع استفاده مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ از مک بوک نشده چرا که حالا عکسی از وی با لپ‌تاپ اپل منتشر شده، البته این عکس یک چیزی کم دارد: لوگوی اپل که با فتوشاپ حذف شده است!

به گزارش «نبض فناوری»، در یک پست فیسبوکی که اخیرا منتشر شده، مارک زاکربرگ پشت لپ‌تاپ خود نشسته و اطرافش پر از غذاهای مک‌دونالد است. ظاهرا زاکربرگ پیوستن مک‌دونالد به پلتفرم ارتباطی تجاری «Workplace» را جشن می‌گیرد. تا اینجا همه چیز عادی بنظر می‌رسد (حتی چهره زاکربرگ!)، اما اگر به لپ‌تاپ روبه‌روی مدیرعامل متا توجه کنید، هیچ لوگویی روی آن وجود ندارد.

حذف لوگوی مک بوک زاکربرگ با فتوشاپ

در این تصویر زاکربرگ در حال کار با یک لپ‌تاپ است که لوگو ندارد، اما با دقت به آن متوجه می‌شویم که مدیرعامل متا مشغول کار با مک بوک اپل است. ظاهرا روابط عمومی متا تصمیم گرفته لوگوی مک بوک را با استفاده از فتوشاپ حذف کند، اما به این موضوع توجه نکرده که حتی این کار هم نمی‌تواند مک بوک را از دید افراد مخفی نگه دارد.

شاید کمی از اقدام زاکربرگ تعجب کنید، اما به یاد داشته باشید که گزارشی در گذشته گفته بود پس از انتقاد مدیرعامل اپل، تیم کوک از فیسبوک برای نحوه مدیریت داده‌های کاربران، زاکربرگ به مدیران این کمپانی دستور داد که تنها از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند. اگرچه فیسبوک این گزارش را رد کرد و روابط عمومی آن گفت که مدیران را به استفاده از گوشی‌های اندرویدی تشویق کرده و خبری از ممنوعیت استفاده از آیفون نیست.

با انتقادهای اپل از فیس بوک، این کمپانی هم شروع به انتقاد از سیاست‌های کوپرتینویی‌ها درباره اپ استور کرد. حالا هم در جدیدترین اقدام، لوگوی اپل از پشت لپ‌تاپ مدیرعامل متا حذف شده است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
مارک زاکربرگ یک آدم فروش و جاسوسی بیش نیست
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی