کد خبر: ۲۸۵۸۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

نظریه سونی در مورد دوربین گوشی ها

سونی می گوید دوربین های گوشی های هوشمند به زودی تصاویر بهتری نسبت به دوربین های DSLR تولید خواهند کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  عکاسی با گوشی های هوشمند به حدی رسیده است که این روزها اکثر مصرف کنندگان مایلند برای ارائه عکس های خانوادگی برجسته به گوشی های خود اعتماد کنند.

تروشی شیمیزو مدیر عامل شرکت Sony Semiconductor Solutions (SSS)، می‌گوید که تصاویر ثابت (از گوشی‌های هوشمند) تا چند سال آینده از کیفیت تصویر دوربین‌های تک لنز رفلکس (SLR) فراتر خواهند رفت.

یک دوربین SLR از ترکیبی از آینه ها و منشورها استفاده می کند تا تصویری که از منظره مشاهده می شود همان تصویری باشد که توسط عکاس گرفته می شود. دوربین‌های DSLR، دوربین‌های دیجیتال تک لنز رفلکس هستند که به جای فیلم، از سنسورهای تصویر استفاده می‌کنند. شیمیزو سونی در طی یک کنفرانس صنعتی اظهار نظر کرد که سونی انتظار دارد که کیفیت تصاویر دوربین گوشی‌های هوشمند در سال تقویمی 2024 از کیفیت تصاویر دوربین‌های لنز قابل تعویض (ILC) فراتر رود.

 

مدیر اجرایی سونی می بیند که دوربین های گوشی های هوشمند از سال 2024 در راس دوربین های DSLR قرار می گیرند؛ سونی می گوید دوربین های گوشی های هوشمند به زودی تصاویر بهتری نسبت به دوربین های DSLR تولید خواهند کرد.

این همان چیزی است که بگوییم تصاویر دوربین‌های گوشی‌های هوشمند تا دو سال آینده از تصاویر دوربین‌های DSLR و بدون آینه پیشی می‌گیرند. یکی از دلایل بهبود، افزایش اندازه سنسورهای تصویر به بیش از یک اینچ در اندازه است که به آنها امکان می دهد داده های بیشتری را ضبط کنند.

دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در جمع‌آوری نور بیشتر بسیار ماهر هستند و با قابلیت‌های پردازشی که توسط هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی هدایت می‌شوند، هیچ چیز غیرممکن نیست.

برچسب ها: سونی دوربین گوشی
ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی