کد خبر: ۲۸۶۱۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۹

ویژگی جدید و پرطرفدار گوگل مپ چیست؟

گوگل مپ اکنون قیمت های تخمینی عوارضی را در اندروید و iOS نشان می دهد. ویژگی قیمت عوارض Google Maps ابتدا در هند، اندونزی، ژاپن و ایالات متحده در دسترس است.

به گزارش «نبض فناوری»، گوگل مپ قیمت عوارض را برای نزدیک به 2000 جاده عوارضی نشان می دهد با این ویژگی گوگل مپ همچنین می تواند یک جاده جایگزین را برای جلوگیری از عوارض انتخاب کند.

غول جستجو اعلام کرده است که گوگل مپ اکنون تخمینی از قیمت عوارض را نشان می دهد که در سفر شما لحاظ می شود. اعلام این ویژگی در ماه آوریل انجام شد، اما به تازگی برای کاربران هند، اندونزی، ژاپن و ایالات متحده عرضه شده است و سایر کشورها بعداً آن را دریافت خواهند کرد. طبق گفته این شرکت، ویژگی جدید این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که قیمت های تخمینی عوارض را قبل از شروع سفر بررسی کنند و می توانند مسیرهای رایگان موجود را شناسایی کنند.

گوگل در اطلاعیه‌ای در روز سه‌شنبه فاش کرد که هم کاربران اندروید و هم کاربران iOS در هند، اندونزی، ژاپن و ایالات متحده می‌توانند برای نزدیک به 2000 جاده عوارضی در اپلیکیشن گوگل مپ قیمت عوارض دریافت کنند. این شرکت گفت: «به لطف اطلاعات قابل اعتماد مقامات محلی عوارض، قبل از شروع ناوبری، قیمت تخمینی عوارض تا مقصد خود را خواهید دید.»

طبق گفته گوگل، این ویژگی فاکتورهایی مانند داشتن یا نداشتن کارت عوارضی، روز هفته و میزان هزینه ای که انتظار می رود در زمان مشخصی که کاربر از آن عبور می کند، در نظر می گیرد. کاربران گوگل مپ در تنظیمات گزینه‌ای برای نمایش قیمت عوارض با یا بدون داشتن کارت عوارض خواهند داشت. علاوه بر این، اگر در تنظیمات «اجتناب از عوارض» را انتخاب کنید، گزینه ای برای اجتناب از جاده هایی که عوارض دارند نیز در دسترس خواهد بود.

به گفته این شرکت، برای دسترسی به گزینه‌های مختلف، کاربران می‌توانند به سادگی روی سه نقطه در بالای برنامه ضربه بزنند تا به گزینه‌های مسیر دسترسی پیدا کنند، یا وقتی روی صفحه گوگل مپ که مسیرها را نشان می‌دهد، انگشت خود را به سمت بالا بکشند. اطلاعاتی در مورد مکان و گزینه ای برای "تغییر تنظیمات عوارض" مشاهده خواهید کرد. گزینه ای را که می خواهید برای دسترسی به مسیرهای جایگزین، در هر کجا که در دسترس است، انتخاب کنید.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی