کد خبر: ۲۸۶۳۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

اخراج 1100 کارمند صرافی رمزارز

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس حدود 1100 کارمند را اخراج می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase Global Inc روز سه شنبه اعلام کرد برای کاهش هزینه ها در بحبوحه رکود بازار مالی، 18 درصد از نیروی کار خود یا حدود 1100 شغل را کاهش می دهد.

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل عدم قطعیت‌های اقتصادی و ژئوپلیتیکی مانند افزایش تورم و تأثیر جنگ اوکراین تحت تأثیر نوسانات شدید قرار گرفته است، به طوری که بیت کوین در روز دوشنبه پس از توقف برداشت‌ها تا 14 درصد سقوط کرد.

برایان آرمسترانگ، مدیر اجرایی در یک پست وبلاگی گفت: "به نظر می رسد که ما پس از رونق اقتصادی بیش از 10 سال وارد یک رکود شده ایم. رکود می تواند به زمستان دیگری برای ارزهای دیجیتال منجر شود و می تواند برای مدت طولانی ادامه یابد."

آرمسترانگ بدون ارائه جزئیات در مورد اینکه کدام بخش‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند، گفت که کارکنان «در یک ساعت آینده» ایمیلی از منابع انسانی دریافت خواهند کرد که در آن به آنها اطلاع رسانی می شود.

سهام کوین بیس که در سال جاری تقریباً 80 درصد از ارزش خود را از دست داده اند، در معاملات قبل از بازار حدود 7 درصد سقوط کردند.

در اوایل این ماه، کوین بیس گفت که توقف استخدام را تمدید می کند و تعدادی از پیشنهادات پذیرفته شده را برای مقابله با شرایط اقتصاد کلان فعلی لغو می کند.

Coinbase در ماه گذشته گزارش داد که در سه ماهه منتهی به 31 مارس، درآمد کل با 35 درصد کاهش به 1.17 میلیارد دلار رسیده است که برآوردهای تحلیلگران را از دست داده است.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی