کد خبر: ۲۸۶۵۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

انتشار مشخصات تبلت آینده ال جی

مشخصات تبلت آینده ال‌جی با اسم رمز Project Jetta در فضای مجازی منتشر شده است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام تغذیه می‌کند و یک باتری با ظرفیت 7000 میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت.

به گزارش «نبض فناوری»،  تبلت ال‌جی با شماره مدل LGE 10A30Q دارای صفحه‌نمایش 10.3 اینچی و رم/ذخیره‌سازی 4/128 گیگابایتی خواهد بود. این دستگاه روی اندروید 12 اجرا خواهد شد و عرضه جهانی آن در خارج از کره جنوبی بعید است. به یاد بیاورید که ال‌جی در سال 2020 از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده بود. این حرکت زمانی انجام شد که تلاش کرد تا مزیت بازاریابی خود را در سایر زمینه‌ها تثبیت کند. با این حال، این مانع از توسعه سایر دستگاه‌های مبتنی بر اندروید مانند تبلت‌های LG نشده است

جزئیات پروژه Jetta ال‌جی در یک انجمن فناوری کره جنوبی منتشر شد. وجود تبلت جدید ال جی برای اهداف آموزشی را تایید کرد. نشانه هایی وجود دارد که راه اندازی پروژه Jetta قریب الوقوع است. چیپست دستگاه (Snapdragon 680) آن را به عنوان یک پیشنهاد میان رده قرار می دهد. این امر با رم کم و ظرفیت حافظه داخلی آن همراه است. تنظیمات دوربین تبلت شامل یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی است.

ال جی هنوز جزئیات رسمی از LGE 10A30Q منتشر نکرده است. بنابراین، قیمت، تاریخ انتشار و در دسترس بودن آن هنوز در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است. همچنین مشخص نیست که ال جی چگونه تولید تبلت جدید را بر عهده خواهد گرفت. از آن زمان، بیش از یک سال است که تولید را در کارخانه های گوشی های هوشمند خود تعطیل کرده است. به احتمال زیاد ال جی می تواند تولید تبلت جدید را برون سپاری کند.

برچسب ها: ال جی تبلت اندروید
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی