کد خبر: ۲۸۶۸۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

نسخه جدید سامسونگ Wallet با امکان مدیریت کلیدهای دیجیتال و رمزارزها معرفی شد

سامسونگ از نسخه جدید اپلیکیشن Wallet (کیف پول) خود رونمایی کرد که از شناسه‌ها (ID) و کلیدهای دیجیتال و همچنین رمزارزها پشتیبانی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»،ئنسخه جدید کیف پول سامسونگ از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته و جایگزین اپلیکیشن‌های Pay و Pass فعلی می‌شود. در واقع، کره‌ای‌ها تمام خدمات این سرویس‌ها را در یک پلتفرم با نام Samsung Wallet ترکیب کرده‌اند. این دو اپلیکیشن به ترتیب کارت‌های پرداخت و رمزهای عبور را ذخیره می‌کردند که حالا این دو ویژگی با قابلیت‌های دیگری در نسخه جدید اپلیکیشن Wallet ارائه شده‌اند.

کیف پول سامسونگ اکنون در ایالات متحده، بریتانیا و بخش‌هایی از اروپا در دسترس گوشی‌های گلکسی قرار گرفته است. همچنین، تمام ویژگی‌ها روی همه گوشی‌ها اجرا نخواهند شد. به عنوان مثال برخی ویژگی‌های این اپ به سخت‌افزار امنیتی eSE سامسونگ نیاز دارند.

قابلیت‌های جدید کیف پول سامسونگ
کیف پول سامسونگ به کاربران امکان دسترسی سریع به کارت‌های پرداخت را فراهم می‌کند. همچنین با کیف پول بلاک چین سامسونگ ادغام می‌شود تا کاربران بتوانند به راحتی ارزش ارزهای دیجیتال خود را بررسی کنند. این غول فناوری همچنین ادعا می‌کند که اپلیکیشن جدیدش می‌تواند رمزهای عبور کاربران را به صورت ایمن ذخیره کند.

سامسونگ همچنین امکان ذخیره‌سازی اسناد مهم مانند مدرک واکسیناسیون کووید-19، شناسه‌های دیجیتال یا گواهینامه رانندگی را نیز به این نسخه از اپلیکیشن آورده است. همچنین با پشتیبانی از اپلیکیشن SmartThings، امکان ذخیره‌سازی کلیدهای دیجیتال خانه و ماشین را فراهم می‌کند.

امکان ثبت کلید دیجیتال قبلا در اپلیکیشن Samsung Pass تنها برای خودرو جنسیس GV60 وجود داشت، اما اکنون در دسترس خودروهای بیشتری از جمله جنسیس G90، هیوندای Palisade و همچنین برخی از مدل‌های بی‌ام‌و (BMW) قرار گرفته است.

از دیگر قابلیت مهم این اپلیکیشن جدید می‌توان به امکان ذخیره کردن کارت‌های پرواز خطوط هوایی اشاره کرد که البته در حال حاضر به صورت انحصاری فقط برای پروازهای Korean Air ارائه شده است.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که اپلیکیشن Samsung Wallet علاوه بر کیف پول اپل، باید با کیف پول گوگل نیز مراقبت کند؛ کیف پولی که غول موتور جستجوی دنیا اخیرا در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از آن رونمایی کرد.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی