کد خبر: ۲۸۷۰۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۵

قابلیت جدید واتس اپ برای مخفی کردن عکس پروفایل

واتس آپ ویژگی جدیدی ارائه کرده که به کاربرانش اجازه می دهد تصویر پروفایل، آخرید بازدید و آپدیت استاتوس شان از برخی افراد حاضر در فهرست شماره تماس هایشان مخفی کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، ایندین اکسپرس اعلام کرد، این ویژگی جدید روشی برای مخفی کردن تصویر پروفایل، آپدیت استاتوس و برخی دیگر از اطلاعات کاربر از دیگران است.

آپدیت جدید به کاربر اختیار می دهد تا کسانی را که اطلاعاتش را می بینند، انتخاب کند. به طورکلی کاربر می تواند بین نشان دادن تصویر پروفایل، جزئیات آخرین بازدید و آپدیت استاتوس برای همه افراد، تمام افراد موجود در فهرست شماره تماس یا هیچ کس، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند. آپدیت جدید گزینه «همه شماره تماس های من به جز…» را نیز برای کاربر نمایش می دهد.

با توجه به گزینه جدید، کاربران واتس می توانند اطلاعات گفته شده را برای تمام افراد موجود در فهرست شماره تماس های خود به غیر از چند مورد از پیش انتخاب شده ، فعال کنند. به این ترتیب فقط افراد انتخاب شده قادر به مشاهده اطلاعات کاربران نخواهند بود.

به این ترتیب اکنون واتس آپ در کل ۴ قابلیت کنترل حریم خصوصی در بخش تنظیمات دارد که عبارتند از: همه، شماره تماس های من، شماره تماس های من به غیر از …، هیچکس.

واتس آپ اخیراً ویژگی های جدید برای تماس های گروهی اضافه کرده بود.

منبع/ مهر

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی