کد خبر: ۲۸۷۱۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

معرفی مقرون به صرفه ترین گوشی ریلمی

گفته شده که گوشی Realme Narzo 50i Prime در 22 ژوئن عرضه می شود؛ قیمت آن صد دلار (تقریباً 7800 روپیه) اعلام شده است.

به گزارش «نبض فناوری»،  طبق گزارش یک منبع معتبر، Realme Narzo 50i Prime در تاریخ 22 ژوئن عرضه خواهد شد. گفته می شود که این گوشی هوشمند مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند این شرکت چینی در سال جاری است. گفته می شود Realme Narzo 50i Prime در دو گزینه رنگی عرضه می شود.

گزارش اخیر 91Mobiles به نقل از استیو همرستوفر (@OnLeaks در توییتر) به جزئیات کلیدی در مورد Realme Narzo 50i Prime از جمله تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات اشاره کرده است. برای یادآوری، انتظار می رود گوشی هوشمند Realme در تاریخ 22 ژوئن عرضه شود.

قیمت Realme Narzo 50i Prime 100 دلار (تقریباً 7800 روپیه) اعلام شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، Narzo 50i Prime مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند ریلمی در سال 2022 خواهد بود. گفته می شود این گوشی در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می شود.

این نشت همچنین به برخی از مشخصات کلیدی و ویژگی های طراحی این گوشی اشاره کرد. گفته می شود گوشی هوشمند این شرکت چینی دارای یک ماژول دوربین مربعی در پشت است که دارای یک دوربین تک دایره ای به همراه فلاش LED و برند Narzo است.

همچنین گفته می‌شود که گوشی Realme دارای صفحه نمایش باریک، همراه با بریدگی قطره‌ای برای دوربین جلو است. سمت راست Realme Narzo 50i Prime با دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور عرضه می شود و انتظار می رود سمت چپ سیم کارت را در خود جای دهد. این فاش همچنین حاکی از آن است که این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ظاهراً این تلفن هوشمند در چندین وب سایت گواهینامه از جمله NBTC و EEC با شماره مدل RMX3506، FCC و BIS مشاهده شد. فهرست FCC ایالات متحده ابعاد این گوشی را   164.1x75.53x8.48 با وزن 181 گرم نشان داد. همچنین گفته شد که این گوشی هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و با شماره مدل BLP877 عرضه می شود. لیست گوشی های هوشمند در وب سایت BIS نشان دهنده راه اندازی قریب الوقوع Realme Narzo 50i Prime در هند است.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
وبگردی