کد خبر: ۲۸۷۴۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

خرید دوباره دوج‌کوین توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک اخیراً اعلام کرد که علی‌رغم ریزش بازار، همچنان از پروژه دوج‌کوین حمایت می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، بعضی از سرمایه‌گذاران بعد از کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال، از این فرصت استفاده کردند تا شروع به سرمایه‌گذاری و خرید ارزهای مختلف کنند. ایلان ماسک هم به همین صورت در حال سرمایه‌گذاری روی دوج‌کوین بعد از کاهش قیمت آن است.

طبق داده‌های سایت کوین‌مارکت‌کپ قیمت رمزارز دوج‌کوین در 24 ساعت اخیر 12 درصد افزایش پیدا کرد و به محدوده 0.057 دلار رسید.

دیروز (19 ژوئن)، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس، یعنی ایلان ماسک در توئیتر اعلام کرد که در حال خرید دوج‌کوین است. این جمله بعد از آن بود که اعلام کرد به طور کامل به حمایت دوج‌کوین ادامه خواهد داد:

خرید دوباره دوج‌کوین توسط ایلان ماسک

در چند هفته گذشته، به دلیل اخباری که منتشر شد، تمام بازار ارز دیجیتال سقوط شدیدی را تجربه کرد. این کاهش قیمت‌ها با شکست پروژه ترا و سقوط ارز آن یعنی لونا و استیبل‌کوین آن یعنی UST شروع شد. سپس وجوه پروژه سلسیوس به دلیل بحران نقدینگی مسدود شد. در مرحله بعد، ورشکستگی صندوق سرمایه‌گذاری Three Arrow Capital و در نهایت برخی از پروتکل‌ها، خروج دارایی‌ها را متوقف کردند. بعضی از شرکت‌های مربوط به ارز دیجیتال هم شروع به اخراج کارمندان خود کردند تا خود را آماده زمستان پیش روی ارز دیجیتال کنند.

ایلان ماسک خلاف جریان آب شنا می‌کند

با این‌که در حال حاضر با یک سناریوی منفی برای بازار مواجه هستیم، ایلان ماسک همچنان از پروژه دوج‌کوین حمایت می‌کند. ماسک گفت که در حال خرید دوج با امید افزایش قیمت آن در آینده است.

بعد از این صحبت ایلان ماسک، قیمت دوج شروع به افزایش کرد. اما در کل اگر با دید گسترده‌تر نگاه کنیم، قیمت آن از سال گذشته در حال کاهش بوده است.

بالاترین مقداری که دوج تا به الان دیده، مقدار 0.68 دلار بوده اما در حال حاضر قیمت آن تقریباً در محدوده 0.057 دلار قرار دارد.

خرید دوباره دوج‌کوین توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک به تازگی این صحبت‌ها را کرده و باید ببینیم در آینده چه تاثیری روی قیمت دوج خواهد گذاشت.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی