کد خبر: ۲۸۸۵۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

چگونه تاریخچه اکانت خود را در اینستاگرام پیدا کنیم

اینستاگرام این قابلیت را دارد که اطلاعات مربوط به تغییرات رمز عبور، تنظیمات حریم خصوصی حساب، آدرس ایمیل و شماره تلفن را فاش کند.

به گزارش «نبض فناوری»، متا مدت زیادی است که در مورد قوانین حفظ حریم خصوصی خود صحبت کرده است اما هنوز چیزی برای این موضوع ارائه نکرده است. از آنجایی که متا مالک اینستاگرام است، سطح حریم خصوصی یکسانی دارد و بسیاری از داده های شما را در خود نگه می دارد  و تمام فعالیت های حساب شما را ردیابی می کند.

 اینستاگرام این قابلیت را دارد که اطلاعات مربوط به تغییرات رمز عبور، تنظیمات حریم خصوصی حساب، آدرس ایمیل و شماره تلفن را فاش کند. نام‌های کاربری قدیمی، نام‌های کامل یا متن‌های بیو که تا به حال استفاده کرده‌اید نیز قابل مشاهده خواهند بود.

بخش « your activity» در پروفایل اینستاگرام به شما امکان می دهد تاریخچه حساب خود را مشاهده کنید و تمام تغییراتی را که از اولین باری که آن را باز کرده اید دنبال کنید.

1.اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود باز کنید.

2.با کلیک بر روی عکس نمایه موجود در گوشه سمت راست پایین صفحه به نمایه خود بروید.

3.روی منوی سه خط افقی ضربه بزنید.

4.فعالیت خود را از منوی کشویی انتخاب کنید.

5.گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که تمام فعالیت های حساب شما را دارند. روی گزینه اکانت history ضربه بزنید.

6.شما می توانید تمام فعالیت های حساب خود را در طول سال مشاهده کنید.

می‌توانید روی به‌روزرسانی‌هایی که در حسابتان انجام داده‌اید ضربه بزنید تا آن اطلاعات یا تنظیمات از سابقه حسابتان به‌روزرسانی شود. به عنوان مثال، اگر رمز عبور خود را تغییر داده اید، می توانید روی آن در تاریخچه حساب خود ضربه بزنید تا یک بار دیگر آن را تغییر دهید.

توجه: فقط اپلیکیشن اینستاگرام اندروید و آیفون به این قابلیت دسترسی دارد.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی