کد خبر: ۲۸۸۹۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

آموزش‌های خلاقانه به سازمان‌ها و مدارس ارائه شد

آموزش به مدارس و سازمان‌ها در رده‌های مختلف برای رهبری، کار تیمی، خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری ارائه می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، رویکرد شرکت خلاق آوین سرگرمی آویژه طراحی و تولید سناریوهای خلاق علمی و آموزشی است، مخاطبین این خدمات سازمان‌ها و تیم‌هایی هستند که دغدغه آموزش دارند.

در این شرکت خلاق، آموزش در لایه‌ها و رده‌های مدیران عالی، مدیران میانی و کارکنان سازمانی طراحی شده است. با سناریوهای مختلف اعم از رهبری، کار تیمی، خلاقیت، نوآوری و بهره‌وری توسعه پیدا می‌کند. تاکنون آموزش‌هایی به کارکنان شهرداری مشهد، شرکت گاز، آستان قدس و همچنین مدارس سطح مشهد ارائه شده است.

طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های آموزشی

شرکت خلاق آوین سرگرمی آویژه به مخاطبین مختلفی مانند مدارس، مراکز آموزشی و همچنین به خانواده‌ها خدماتی از قبیل آموزش‌های خلاق و علمی تحت عنوان پروژه آزمایشگاه سیار ارائه می‌کند و طراحی و برگزاری تورهای علمی و تفریحی داخلی و خارج از کشور را انجام می‌دهد.

طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های آموزشی مختلف تحت عنوان برندهای دانشمند کوچولو، دیپلمات کوچولو، فیلسوف کوچولو و کارآفرین شو در این شرکت خلاق انجام شده است. پروژه مزرعه کودک به‌منظور پیاده‌سازی 10 مهارت آموزشی مرتبط با طبیعت و افزایش تعامل کودکان با انواع منابع مختلفی که در طبیعت وجود دارد از دیگر اقدامات این شرکت خلاق بود که باعث یادگیری‌های مؤثری شد.

آموزش‌های خلاق ویژه مدیران ارشد

این شرکت خلاق، طراحی و تولید بازی‌های رومیزی مطابق با اهداف یادگیری سازمان‌ها و شرکت‌ها، طراحی و تولید اپلیکیشن‌های مختلف با محوریت آموزش‌های خلاق به خصوص بر اساس فناوری واقعیت افزوده و انجام طرح‌های پژوهشی و تولید محتوا در حوزه آموزش‌های خلاق ویژه مدیران ارشد سازمان را نیز انجام می‌دهد.

خانه خلاق و نوآوری آوین سرگرمی آویژه قصد دارد با راهبری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مجموعه مدارسی تأسیس کند که در آن مسائل روز مانند متاورس و موارد دیگر آموزش داده شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی