کد خبر: ۲۸۹۵۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

تسلا مشکل کمبود جا دارد

گزارش شده که پس از تهدید ماسک به اخراج کارکنان دور کار، تسلا مکان و میز کافی برای افرادش ندارد.

به گزارش «نبض فناوری»، پس از اینکه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا به کارمندان دورکار دستور داد که بازگردند یا شغل خود را از دست بدهند، طبق گزارش ها، شرکت آمادگی خوبی برای استقبال از کارگران خود نداشت. طبق گزارشی از The Information، کارمندان با کمبود جای پارک، نداشتن میز برای نشستن و Wi-Fi نامرتب در مرکز تسلا در فرمونت، کالیفرنیا رو به رو شدند.

اطلاعات اشاره می کند که تعداد کارکنان تسلا از سال 2019 دو برابر شده است و اکنون به 99210 نفر می رسد. در اوایل این ماه، ماسک استخدام بیش از حد و مشکل اقتصاد را به عنوان دلایل توقف استخدام و اخراج در سراسر شرکت ذکر کرد که طبق گزارش ها شامل کارگران حقوق بگیر و ساعتی می شود.

کارگران حقوق بگیر حدود یک سوم کارکنان شرکت را تشکیل می دهند، اگرچه مشخص نیست که چه تعداد از آنها در دفتر یا کارخانه های تسلا کار می کنند.

کارمندان فعلی تسلا به The Information گفتند کسانی که با ماشین به محل کار در کارخانه فرمونت رفتند، برای پیدا کردن مکانی برای پارک مشکل داشتند.

The Information گزارش می دهد که برخی از کارگران در داخل دفتر، حتی جایی برای نشستن نداشتند. طبق گزارش‌ها، این شرکت تصمیم گرفت در طول همه‌گیری مناطق خاصی از دفتر را تغییر کاربری دهد و همچنین تیم بزرگ‌تری را در نظر نگرفت. به گزارش The Information، وضعیت میز آنقدر بد بود که مدیران به برخی از کارمندان گفتند به هر حال از خانه کار کنند. حتی اگر کارمندان جا داشتند هم سیگنال وای فای برای آنها ضعیف تر از آن بود که کار کنند.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی