کد خبر: ۲۸۹۵۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

جزئیات جدیدی از آیپد پرو M2، آیپد مینی و نسل دهم آیپد فاش شد

در گزارشی جدید شاهد افشای قیمت آیپد پرو M2 اپل هستیم و ظاهرا برای خرید این دستگاه باید حداقل 799 دلار هزینه کنیم. به‌علاوه، امروز اطلاعاتی درباره آیپد مینی بعدی، نسل دهم آیپد معمولی و نسل متفاوتی از آیپد پرو با نمایشگر 14.1 اینچی و نام احتمالی آیپد استودیو هم منتشر شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، LeaksApplePro اعلام کرد، آیپد پرو M2 احتمالا سه مدل خواهد داشت که حداقل یکی از آن‌ها تا قبل از سال 2023 به بازار نمی‌آید. با توجه به شایعات متعددی که درباره عرضه دو آیپد پرو M2 در فصل پاییز منتشر شده، احتمالا مدل 14.1 اینچی است که با تاخیر به دست کاربران خواهد رسید.

اپل به احتمال زیاد در سال جاری میلادی دو آیپد پرو با نمایشگرهای 11 و 12.9 اینچی عرضه می‌کند و هر دو به تراشه M2 مجهز می‌شوند. قیمت مدل پایه 11 اینچی با 5G و 128 گیگابایت حافظه داخلی از 799 دلار شروع خواهد شد ولی از پنل mini-LED بهره نخواهد برد. در عوض این پنل به مدل 12.9 اینچی می‌رود که با همین مشخصات با قیمت پایه 1099 دلار فروخته خواهد شد.

جزئیات جدیدی از آیپد پرو M2، آیپد مینی و نسل دهم آیپد فاش شد

آیپد پرو اپل با قیمت 1400 دلاری؟

با این تفاصیل، آیپد پرو M2 قیمتی در حد آیپد پرو M1 خواهد داشت و مدل‌های قدیمی باید با کاهش قیمت روبرو شوند. همین منبع مدعی شده که آیپد پرو 14.1 اینچی احتمالا قیمتی در حدود 1400 دلار خواهد داشت و از ظرفیت پایه 256 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. این گزارش برخلاف برخی از دیگر گزارش‌ها می‌گوید این مدل که ممکن است آیپد استودیو نامیده شود، احتمالا از پنل mini-LED بهره می‌برد و از فناوری پروموشن پشتیبانی می‌کند.

نسل بعدی آیپد مینی احتمالا تا سال 2023 به بازار نمی‌آید؛ اما به جای نمایشگر 60 هرتزی از نمایشگر 120 هرتزی برخوردار می‌شود. اپل همچنین احتمالا نسل دهم آیپد معمولی را عرضه می‌کند و نمایشگر جدید 10.5 اینچی را روی آن قرار می‌دهد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی