کد خبر: ۲۸۹۶۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

تعیین زمان عرضه پرچمدار بعدی شیائومی

سری 12 اس شیائومی با دوربین های لایکا در تاریخ 4 جولای عرضه می شود.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی پس از ماه‌ها انتظار، عرضه سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بعدی خود(شیائومی 12 اس )را تایید کرد. سری گوشی های هوشمند هفته آینده در تاریخ 4 جولای در چین عرضه خواهند شد. انتظار می رود سری ۱۲ اس شیائومی دارای سه گوشی هوشمند باشد: شیائومی ۱۲ اس وانیلی، شیائومی ۱۲ اس پرو و ​​شیائومی ۱۲ اس اولترا.

سری گوشی‌های هوشمند آینده شیائومی اولین سری از این شرکت خواهد بود که با اپتیک‌های لایکا عرضه می‌شوند.

رویداد معرفی سری 12اس شیائومی برای 4 جولای در چین برنامه ریزی شده است و از طریق رسانه های اجتماعی رسمی این شرکت در سراسر جهان به صورت زنده پخش می شود.

شیائومی جزئیات سری گوشی های هوشمند آینده خود را فاش نکرد. با این حال، ما انتظار داریم که این گوشی های هوشمند جدید با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه شوند یا حداقل شیائومی 12 اس پرو و ​​12 اس اولترا از چیپست جدید اسنپدراگون رده بالا استفاده کنند. علاوه بر این، سری 12 اس شیائومی آینده دارای دوربین‌های با برند لایکا خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که لایکا چه نقشی در این مشارکت خواهد داشت. آیا این فقط یک معامله برند است یا لایکا در حال تنظیم دوربین گوشی های هوشمند آینده است؟ برای دانستن بیشتر در مورد این مشارکت، باید منتظر رویداد این معرفی باشیم. با این حال، این تیزر نشان می دهد که این یک "مشارکت استراتژیک" است و همچنین یکی از بزرگترین به روز رسانی های فناوری تصویر در زمان های اخیر خواهد بود. انتظار می رود گوشی های هوشمند شیائومی 12 اس دارای برند لایکا و 12 اس پرو دارای لوگوی قرمز رنگ باشد.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی