کد خبر: ۲۸۹۷۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

معرفی فناوری شارژ 180 واتی

اینفینیکس فناوری شارژ سریع 180 واتی را برای گوشی‌های هوشمند معرفی می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، برندهای گوشی های هوشمند به دنبال سرعت شارژ سریع تر هستند. تقریباً هر برندی در تلاش است تا سریع‌ترین سرعت ممکن را در گوشی‌های هوشمند موجود یا آینده خود ارائه دهد. به عنوان مثال، OnePlus، Oppo و Xiaomi اخیراً فناوری شارژ 150 واتی خود را در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشتند و در واقع ریلمی قبلاً گوشی‌های هوشمند خود را با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی عرضه کرده است.

به نظر می رسد که اینفینیکس نیز با فناوری شارژ 180 واتی خود آماده است تا به این وادی وارد شود. این شرکت فناوری شارژ سریع 180 واتی به نام Thunder Charge را از طریق یک کلیپ کوچک به نمایش گذاشته است.

این شرکت سرعت شارژ رسمی و زمان لازم برای شارژ کامل باتری را اعلام نکرده است. با این حال، فناوری شارژ سریع 160 واتی که این شرکت سال گذشته معرفی کرد، ادعا می کند که یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را تنها در 10 دقیقه شارژ می کند. با این حال، این شرکت هرگز گوشی هوشمندی با شارژ سریع 160 واتی عرضه نکرد. در عوض، Infinix Note 12 VIP را با شارژ سریع 120 واتی عرضه کرد که ادعا می کرد باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در 17 دقیقه شارژ می کند.

در حال حاضر، همچنین مشخص نیست که آیا این شرکت در آینده گوشی هوشمندی با شارژ سریع 180 واتی عرضه خواهد کرد یا خیر، زیرا تا کنون چیزی در مورد آن تایید نکرده است.

ارسال نظرات
وبگردی