کد خبر: ۲۸۹۷۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

چرا رمزارز سرمایه گذاری خوبی نیست؟

رمزارز هنوز در مرحله کشف قیمت است، جایی که یک دارایی تا زمانی که ارزش آن توسط عرضه و تقاضا، جامعه، سرمایه گذاران، اقتصاد و بسیاری از عوامل دیگر مشخص شود، در نوسان است.

به گزارش «نبض فناوری»، ارز دیجیتال یک فناوری نسبتاً جدید است، بنابراین برخی آن را به عنوان یک سرمایه گذاری غیرقابل اعتماد برای رشد و ثبات بلندمدت می دانند. با این حال، دیگران معتقدند که این یک سرمایه گذاری خوب است.

آیا ارز دیجیتال یک فریبکاری است؟

ارز دیجیتال توسط بسیاری از تجار و خرده فروشان پذیرفته شده است، سرمایه گذاران آن را به عنوان بخشی از یک استراتژی سرمایه گذاری می خرند و دولت ها در مورد نحوه برخورد با آنها بحث می کنند. به جرات می توان گفت که رمزارزها واقعی هستند و فریب نیستند.

چرا ارز دیجیتال ایمن نیست؟

ایمن بودن یا نبودن ارز دیجیتال به دیدگاه شما، میزان شناخت شما در مورد آن، برای چه چیزی می خواهید از آن استفاده کنید و نحوه کنترل آن بستگی دارد. با کنترل های مناسب می تواند به اندازه ارز فیات در بانک ایمن باشد. اگر بدون مراقبت از آن استفاده کنید، ایمنی بسیار پایینی خواهید داشت.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر پیشنهادات اولیه سکه ("ICO") بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه ای از طرف نبض فناوری یا نویسنده برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایر ICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فرد منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
رمز ارز بزرگترین کلاهبرداری تاریخ بود
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی