کد خبر: ۲۹۰۸۱
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

ویژگی جدید اپل واچ

طبق گزارش‌ها، اپل واچ سری 8 می‌تواند دمای بدن را اندازه‌گیری کند.

به گزارش «نبض فناوری»، شایعه شده حسگر دمای بدن اپل واچ سری 8 آینده ممکن است از آنچه فکر می کنیم توانمندتر باشد.

مارک گورمن، روزنامه‌نگار در نسخه جدید خبرنامه یکشنبه خود می‌گوید که اپل واچ سری 8 می‌تواند تشخیص دهد که فردی تب دارد یا خیر. پیش از این، گزارش شده بود که سنسور دمای Watch 8 تنها به برنامه ریزی باروری کمک می کند.

برخلاف دماسنج‌های معمولی، ساعت‌های هوشمند نمی‌توانند دمای هسته بدن را اندازه‌گیری کنند و بنابراین، باید از الگوریتمی برای تعیین دمای دقیق شخص استفاده کنند. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل پیشتر گفته بود که اپل این الگوریتم را کامل کرده است.

ظاهراً این ویژگی خوانش خاصی را به شما نمی دهد، اما می تواند تشخیص دهد که دمای شما بالاتر از حد معمول است و توصیه هایی در مورد صحبت با پزشک یا استفاده از دماسنج اختصاصی ارائه می دهد.

انتظار می رود گلکسی واچ 5 سامسونگ نیز که برای کسب عنوان بهترین ساعت هوشمند سال 2022 با سری 8 رقابت خواهد کرد، از این ویژگی برخوردار باشد.

گورمن نشان می‌دهد که این هیجان‌انگیزترین ویژگی سخت‌افزاری اپل واچ سری ۸ خواهد بود. طبق شایعات قبلی، ساعت ممکن است دارای تراشه ای مشابه با Watch Series 7 باشد که دارای تراشه ای مبتنی بر پردازنده قبلی خود بود. ظاهراً اپل به دلیل پردازنده‌های سری M که رایانه‌هایش و برخی مدل‌های آی‌پد را تامین می‌کنند، از تراشه‌های غیرمک غفلت می‌کند.

ساعت جدید همچنین می تواند صفحه نمایش روشن تری داشته باشد. هنوز کاملاً مشخص نیست که آیا این ساعت جدید دارای طراحی لبه‌های تخت خواهد بود یا خیر، اما شایعات به این سمت اشاره می‌کنند.

سایر مشخصات شایعه شده عبارتند از حالت کم مصرف جدید برای برنامه ها و ویژگی ها، نسخه بهبودیافته ویژگی تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی، قابلیت های ماهواره، صفحه های ساعت جدید و غیره.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد طاها نعمتی
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
من پول ندارم
4
0
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی