کد خبر: ۲۹۱۰۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

نقشه جدید آمازون برای محیط زیست

آمازون دوچرخه های الکترونیکی را در لندن راه اندازی می کند تا ردپای کربن خود بر محیط زیست را کاهش دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، آمازون غول تجارت الکترونیک قصد دارد ناوگان تحویل ون خود در لندن را با دوچرخه های الکترونیکی جایگزین کند. انگیزه این حرکت، هدف آمازون برای کاهش ردپای کربن بود. آمازون به عنوان بخشی از این تلاش، یک مرکز انتقال میکرو در هاکنی افتتاح می کند.

آمازون هزاران ون تحویل خود را با دوچرخه های الکترونیکی و کارکنان تحویل پیاده که در لندن مشاهده خواهند شد جایگزین خواهد کرد. هاب Micromobility Hackney اولین مرکز آمازون است و امیدوار است تا 5 میلیون تحویل در سال انجام دهد. مناطق تحت پوشش حدود 10 درصد از مناطق بسیار کم انتشار کربن در لندن هستند. آمازون همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش این برنامه برای پوشش سایر شهرهای بریتانیا است. این بخشی از اهداف کلان آمازون برای کاهش انتشار کربن است.

دوچرخه های الکترونیکی توسط چندین شرکت شریک آمازون اداره خواهند شد. به گفته جان بومفری رئیس آمازون انگلستان، آمازون به دنبال وضعیت کربن خالص صفر جهانی است. این در تبدیل شبکه‌های حمل‌ونقل آن به منطبق با برق تبدیل شده است. این برنامه در سایر نقاط بریتانیا با افتتاح هاب های میکروموبیلتی در ماه های آینده گسترش خواهد یافت.

سیستم تحویل بار الکترونیکی آمازون کیفیت هوا را در منطقه خدمات خود، به ویژه برای مردم در هاکنی، شرق لندن، بهبود می بخشد. دولت بریتانیا استفاده از دوچرخه های الکترونیکی را تشویق می کند. این کشور همچنین تامین زیرساخت های مورد نیاز برای حمایت از کاهش انتشار کربن در سراسر زنجیره اقتصادی خود را افزایش داده است.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی