کد خبر: ۲۹۱۲۷
|
۱۴ تير ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۵

شیائومی از روتر سه‌بانده «هوم‌وای‌فای» با امکان پوشش‌دهی 1500 متر مربع رونمایی کرد

شیائومی در کنار رونمایی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود، یک روتر جدید هم معرفی کرد که «هوم‌وای‌فای» (HomeWiFi) نام دارد. این روتر یک شبکه مش وای‌فای 3 بانده است که فضای زیادی را پوشش می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی اعلام کرد، هوم‌وای‌فای جهت استفاده در آپارتمان‌های بزرگ با حداقل مساحت 150 مترمربع یا مجمع‌های بزرگ حداکثر 5 طبقه‌ای با مساحت 1500 مترمربع طراحی شده است.

این محصول به شکل جفتی دو تکه عرضه می‌شود که هر دوی آنها بلافصله پس از روشن شدن اتوماتیک به یکدیگر متصل می‌شوند. جهت پوشش دادن مساحت مذکور 1500 مترمربعی به 10 دستگاه هوم‌وای‌فای نیاز است.

شیائومی از روتر سه‌بانده «هوم‌وای‌فای» با امکان پوشش‌دهی 1500 متر مربع رونمایی کرد

مشخصات هوم‌وای‌فای شیائومی

گفتنی است که روتر جدید شیائومی در مجموع سه باند 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و مش را ارائه‌ می‌دهد. همچنین هر واحد از این دستگاه دارای 8 آنتن و 8 تقویت‌کننده سیگنال برای استفاده از حداکثر برد دستگاه است.

این محصول همچنین قادر به پشتیبانی از اتصال همزمان 600 دستگاه مختلف است و این امر در حالی صورت می‌گیرد که به ادعای سازنده کوچک‌ترین تغییری در عملکرد روتر رخ نخواهد داد.

شیائومی از روتر سه‌بانده «هوم‌وای‌فای» با امکان پوشش‌دهی 1500 متر مربع رونمایی کرد

محصول جدید شیائومی همینطور امکان کنترل کامل روی اتصال کاربران را هم فراهم می‌کند، بدین معنا که شما می‌توانید به سادگی فشردن یک زبانه در گوشی خود کاربری را به دستگاه متصل و یا دسترسی وی به شبکه وای‌فای را مسدود کنید.

روتر مذکور همچنین توانایی اتصال سریع با استفاده از NFC را هم دارد، با این قابلیت کاربران مهمان تنها کافیست که دستگاه هوشمند مجهز به NFC خود را به روتر بزنند تا بدون نیاز به رمز عبور وارد شبکه شوند.

در پایان بد نیست به این موارد هم اشاره شود که محصول مذکور تنها در رنگ مشکی و با برچسب قیمتی 224 دلار در چین قابل خریداری است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی