کد خبر: ۲۹۱۲۸
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

سفارش میلیارد دلاری به ال جی

ال جی در نیمه اول سال 2022 به ارزش 6.1 میلیارد دلار برای قطعات خودروهای برقی سفارش گرفته است.

به گزارش «نبض فناوری»، ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که در نیمه اول سال جاری به ارزش 8 تریلیون وون (6.1 میلیارد دلار) سفارش‌های جدید برای قطعات خودروهای الکتریکی (EV) دریافت کرده است که نشانه‌ای رشد توجهات به این نوع خودرو است.

در حالی که این شرکت فناوری کره جنوبی جزئیات سفارش‌های جدید را فاش نکرد، گمان می‌رود که سفارشات جدیدی را برای سیستم اطلاعات سرگرمی داخل خودرو و همچنین راه‌حل‌های تله‌ماتیک خود که برای ارتباطات خودرو استفاده می‌شود، اضافه کرده است.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، تخمین زده می شود که تجارت ال جی در این زمینه تا پایان سال 65 تریلیون وون انباشته سفارش داشته باشد که 8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

این تجارت در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است. علیرغم کاهش تولید خودرو در بحبوحه کمبود تراشه های جهانی، فروش سال گذشته نسبت به یکسال گذشته 24 درصد افزایش یافت.

این شرکت قطعات و راه حل های EV را برای خودروسازان بزرگ از جمله مرسدس بنز AG، خودروساز فرانسوی رنو و جنرال موتورز و غیره عرضه کرده است.

بر اساس گزارش Strategy Analytics، ال‌جی با 22.7 درصد سهم بازار در سه ماهه اول سال 2022 پیشتاز بازار جهانی تله‌ماتیک بود.

یون سئوک هیون، رئیس کسب و کار راه حل های خودرو ال جی، گفت: بر اساس فناوری های پیشرفته و مشارکت قوی با تولیدکنندگان جهانی، ما به ارائه ارزش متفاوت به مشتریان خود ادامه خواهیم داد.

در آگوست 2018، ال‌جی، ارائه‌دهنده پیشرو سیستم‌های روشنایی خودرو و چراغ‌های جلو، گروه ZKW را خریداری کرد.

ال‌جی Magna e-Powertrain،(سرمایه‌گذاری مشترک ال‌جی با شرکت سازنده قطعات خودرو کانادایی Magna International) در حال حاضر در حال ساخت سومین پایگاه تولیدی خود در مکزیک برای تامین قطعات خودروهای الکتریکی جنرال موتورز است. ساخت و ساز قرار است در سال 2023 به پایان برسد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
ما هم موشک هوا کنیم بهتره ..........................
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی