کد خبر: ۲۹۱۳۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

شایعات جدیدی در مورد دوربین گلکسی زد فولد 4

یک افشاکننده اعلام کرده که چیدمان دوربین گلکسی زد فولد 4 تغییری نمی کند.

 

به گزارش «نبض فناوری»، احتمالاً یک ماه تا معرفی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ فاصله داریم. شایعات و تصاویر لو رفته حاکی از قدرت بیشتر، سیستم دوربین بهبودیافته و همان ظاهر کلی نسل قبلی با تغییرات اندک است.

یک تصویر نمایشگر نشان می‌دهد که Z Fold 4 دارای چین و چروک کمتری نسبت به مدل قبلی خواهد بود و رندرهایی که در ماه می فاش شده بودند نشان می‌دهند که این گوشی دارای تنظیمات دوربین مشابه Galaxy S22 Ultra است، به این معنی که سنسورها مستقیماً در پشت تلفن قرار دارد و برآمدگی دوربین اختصاصی وجود نخواهد داشت.

این رندرها توسط یک افشاکننده به نام استیو مک فلای به اشتراک گذاشته شد.

افشاکننده توییتر TechTalkTV (@Mr_TechTalkTV)، که در گذشته تصاویری از دستگاه های منتشر نشده آپلود کرده گفته است که برخلاف آنچه مک فلای گفته بود، چیدمان دوربین گلکسی Z فولد 4 تغییر نمی کند و بسیار شبیه آرایه روی Fold 3 خواهد بود. این نشان می دهد که حسگرها در یک آرایه عمودی قرار می گیرند.

TechTalkTV در یک توییت می‌گوید که Galaxy Z Fold 4 «مطمئناً دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود».

اگرچه تلفن های تاشو راه طولانی را طی کرده اند، عملکرد دوربین همچنان یک نقطه ضعف است. سامسونگ به وضوح تمام تلاش خود را بر روی گوشی های تاشو انجام می دهد، با یک شایعه که این شرکت می تواند گوشی های Galaxy A Fold و Flip را در آینده معرفی کند.

یک سیستم دوربین بهبودیافته می‌تواند به جذب کسانی کمک کند که تاکنون از تلفن‌های تاشوی گران قیمت به دلیل دوربین ضعیفشان دوری کرده‌اند. حسگر 50 مگاپیکسلی فوق با یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک ماژول تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر همراه خواهد شد. این شانس آن را برای تبدیل شدن به بهترین گوشی هوشمند سال 2022 افزایش می دهد.

Fold 3 دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک ماژول اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک واحد تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری است.

بنابراین حتی اگر در مورد ادغام دوربین گلکسی S22 Ultra در Fold 4 هیجان زده بودید، جنبه مثبت آن این است که احتمالاً حسگرهای جدیدی دریافت خواهد کرد.

Fold 4 دارای آخرین تراشه ممتاز کوالکام، Snapdragon 8 Plus Gen 1، است و نمرات بنچمارک فاش شده نشان می‌دهد که بسیار سریع‌تر از Fold 3 خواهد بود.

Fold 4 همچنین به احتمال زیاد سبک تر و بادوام تر از مدل قبلی خود است و همچنین این احتمال وجود دارد که نسبت تصویر وسیع تری برای استفاده بهتر داشته باشد.

این دستگاه احتمالاً در تاریخ 10 آگوست در رویداد Unpacked بعدی معرفی خواهد شد که با دوتایی Flip 4 و Galaxy Watch 5 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی