کد خبر: ۲۹۱۳۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۸

حذف لایک دیگران از پست خود

اگر می خواهید لایک های انجام شده بر روی پست را  لغو کنید با ما همراه شوید.

امروزه اغلب کاربران حداقل یک یا دو شبکه اجتماعی را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و استفاده می کنند.

برخی از افراد این کار را برای سرگرمی و گشت و گذار میان پست و استوری های مختلف انجام می دهند و برخی نیز یک حساب کسب و کار و بیزینس در این شبکه اجتماعی داشته و فعالیت می کنند.

اگر اهل استفاده از اينستاگرام باشید، هر روز تعداد زیادی از پست ها را لایک کرده و یا کامنت می گذارید.

شاید پستی در این شبکه اجتماعی منتشر کرده باشید که لایک های زیادی برای آن انجام شده است. حذف لایک دیگران از پست خود طی مراحل نسبتا پیچیده انجام می گیرد.

اگر می خواهید لایک های انجام شده بر روی پست را  لغو کنید با ما همراه شوید.

همچنین اگر نیاز به اکانت جدید در اینستاگرام دارید میتوانید با خرید پیج اینستاگرام یک اکانت با تعداد دنبال کننده بالا داشته باشید.

نحوه حذف لایک دیگران از پست خود

در یک کلام باید به شما بگوییم متاسفانه اینستاگرام امکان حذف لایک دیگران را فراهم نکرده است. اگر شما پستی در صفحه خود به اشتراک گذاشته باشید و فردی او را لایک کرده باشد که می خواهید لایک آن را بردارید، امکان این کار وجود ندارد.

بر خلاف کامنت ها، شما دسترسی کاملی به تمامی کامنت ها دارید و به راحتی می توانید آنها را حذف کنید.

نحوه حذف لایک دیگران از پست خود تنها از طریق مسدود کردن فرد امکان پذیر است. شما به محض این که فرد مورد نظر را بلاک کنید، تمامی لایک های او در پست های شما نیز از بین می رود و چنانچه مجددا فرد را آنبلاک کنید، لایک ها به نمایش در خواهد آمد.

اگر می خواهید فردی پست های شما را لایک نکند بهتر است از او بخواهید که این کار را انجام ندهد در غیر این صورت تنها راه برای عدم نمایش لایک اینستاگرام زیر پست های شما، بلاک کردن فرد است.

لازم به ذکر است با بلاک کردن فرد مورد نظر، لایک های شخص تنها در صفحه شما نمایش داده نمی شود اما افراد دیگر با اینستاگرام خود می توانند لایک های او را مشاهده کنند.

چند راه کار برای حذف لایک دیگران از پست خود

حذف لایک دیگران از اینستاگرام

جهت جلوگیری از لایک کردن پست ها توسط همه افراد، می توانید حساب خود را در حالت خصوصی قرار دهید. با این کار تنها درخواست افرادی را برای فالو کردن قبول می کنید که مشکلی با لایک کردن پست ها ندارید.

جهت خصوصی کردن حساب کاربری اینستاگرام طبق مراحل زیر عمل کنید.

  • وارد صفحه اینستاگرام خودتان شوید.
  • به پروفایل خود مراجعه کنید.
  • در بخش پروفایل گزینه ای در بالای صفحه به صورت سه خطی وجود دارد که باید بر روی آن بزنید.
  • در این قسمت گزینه Security را انتخاب کنید.
  • در Security گزینه ای با عنوان Privacy Account وجود دارد که باید آن را فعال نمایید.

پس از انجام مراحل فوق، حساب شما از عمومی به خصوصی تغییر کرده و فقط کسانی که شما را فالو کرده باشند می توانند پست هایتان را لایک کنند.

لازم به ذکر است اگر نمی خواهید برخی از کاربران پست های شما را لایک کنند باید آنها را از لیست دوستان حذف نمایید.

از اپلیکیشن هایی که در این زمینه طراحی شده است استفاده کنید.

جهت افزایش اطلاعات خود در مورد برنامه اینستاگرام مقاله آموزشی دیلیت اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

قبل از اینکه به معرفی برخی از برنامه ها برای حذف لایک ها بپردازیم، باید به شما بگوییم که سعی کنید از برنامه‌های شخص ثالث با احتیاط استفاده کنید در غیر این صورت هوش مصنوعی اینستاگرام فعال شده و مانع از این کار می شود.

آنلایک کردن با برنامه FollowingLike

اگر از کاربران ویندوز یا macos هستید، بهتر است این برنامه را نصب کرده تا با امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهند پست ها را آنلایک کنید. امروزه اغلب اینفلوئسترها و اشخاص معروف از این برنامه استفاده می کنند.

برنامه فوق با برنامه ریزی دقیق به نحوی که هوش مصنوعی اینستاگرام فعال نشود اقدام به آنلایک کردن پست ها می کند و کار با آن ساده است.

کاربران امروزه با استفاده از ربات های هوشمند می توانند حذف لایک دیگران از پست خود را انجام دهند. برنامه های شخص ثالث برخی دارای محدودیت هایی هستند، به نحوی که برای استفاده از برخی اپ ها باید هزینه ای را پرداخت نمایید.

پیشنهاد ما این است از برنامه های غیر رسمی اینستاگرام برای هیچ کاری استفاده نکنید زیرا ممکن است امنیت حسابتان به خطر بیفتند. برای افزایش امنیت حساب نیز بهتر است رمز دو مرحله ای را فعال نمایید.

حذف لایک از پست افراد دیگر

حذف لایک فیک اینستاگرام

حالا که آموزش حذف لایک دیگران از پست خود را فرا گرفته اید بهتر است نحوه حذف لایک های خود از پست دیگر افراد را نیز فرا بگیرید.

برای لایک کردن پست های دیگران دو راه در پیش رویتان قرار گرفته است. یکی اینکه بر روی دکمه قلب پایین پست بزنید تا قرمز رنگ شود و دیگری کلیک کردن پشت سر هم بر روی پست است.

زمانی که یک پست را لایک می کنید و قصد حذف لایک خود از آن پست را دارید یک بار دست خود را بر روی قلب قرمز فشار دهید تا به رنگ سفید در بیاید. با این کار شما پست را آنلایک کرده اید.

همانطور که متوجه شدید، گزینه های زیادی برای حذف لایک دیگران از پست خود در پیش رویتان قرار نگرفته است اما می توانید با خصوصی کردن حساب خود و یا بلاک کردن افراد از این کار جلوگیری کنید.

با خرید فالوور واقعی اینستاگرام میتوانید تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام تان را در مدت زمان کوتاهی به بهترین شکل افزایش دهید.

بهترین کار این است که هر پست را در ابتدا مشاهده کرده و سپس تصمیم به لایک کردن آن کنید زیرا برای حذف آن دچار مشکل خواهید شد. البته همانطور که گفته شد این محدودیت برای کامنت وجود ندارد.

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی