کد خبر: ۲۹۱۴۵
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
رمزارزها این بار در صنعت خودرو؛

احراز هویت قطعات لامبورگینی با NFT

یک تیم مسابقه‌ای GT با نام VSR با حمایت بخش موتوراسپرت لامبورگینی، همکاری خود را با پلتفرم ان اف تی Go۲NFT برای راه‌اندازی برنامه‌ای که قطعات خودروهای مسابقه‌ای را با استفاده از NFT تایید می‌کند، اعلام کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، وینچنزو سوسپیری قهرمان سابق مسابقات اتومبیلرانی در اطلاعیه ای اشاره کرد که تیم آنها گواهینامه NFT را برای اتومبیل های مسابقه ای و قطعات آنها را با همکاری پلتفرم ان اف تی Go2NFT و پلتفرم بلاک چین Skey Network ایجاد خواهد کرد.

این اقدام به آنها اجازه می دهد تا کیفیت قطعات خودرو را کنترل کرده و از آن اطمینان حاصل کنند.

وینچنزو سوسپیری توضیح داد که:این اقدام برای ما مسئولیت بزرگی را به همراه دارد، تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم هر قسمت از ناوگان مسابقه‌ای خود را برای نظارت بر عملکرد و اطمینان از منشأ به‌طور ایمن احراز هویت و ممیزی کنیم.

جدا از قطعات خودرو، VSR همچنین به دنبال گسترش برنامه صدور گواهینامه NFT به کالاهای رسمی و سایر محصولات خود است. به گفته این تیم، این امر باعث می شود که هواداران هنگام خرید کالاهای مارک دار و لوکس آرامش خاطر داشته باشند.

بوریس اجیمونت، مدیر عامل پلتفرم Go2NFT، اشاره کرد که تیم آنها چالش‌هایی را که برندها برای حفاظت از مالکیت معنوی خود با آن مواجه هستند، درک می‌کنند و معتقدند که NFT‌ها می‌توانند راه‌حلی برای این موضوع ارائه دهند.

بوریس اجیمونت گفت:ما معتقدیم که ابزار NFT می تواند به ایجاد اعتماد و شفافیت بیشتر برندها و طرفداران آنها کمک کند. پروژه همکاری با VSR تنها یک نمونه از این همکاری ها با برندهای محبوب در سراسر جهان است.

دنیای مسابقه و کریپتو در سال 2022 رابطه خوبی با هم داشتند.

در ماه فوریه، تیم مسابقه فرمول 1 ،رد بول، یک قرارداد مشارکت 150 میلیون دلاری با پلتفرم مبادلات رمزنگاری Bybit امضا کرد.

بن ژو بنیانگذار Bybit در مصاحبه ای گفت بود که این همکاری به تیمش اجازه می دهد تا افرادی که تازه وارد فضای کریپتو میشوند را جذب کند.

در ماه مارس، با تیم فرمول 1 و سازنده خودرو (استون مارتین) همکاری کرد.

در این همکاری، خودروهای فرمول 1 استون مارتین باید تبلیغات Crypto.com را به نمایش بگذارند.

جفرسون اسلک، یکی از مدیران استون مارتین، خاطرنشان کرد که این حرکت به ورزشکاران اجازه می دهد تا دنیای رمز ارز را بیشتر درک کنند.

منبع/ اقتصاد آنلاین

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی