کد خبر: ۲۹۱۸۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

معرفی ویژگی جدید سیگنال

برنامه پیام‌رسانی مبتنی بر ابر سیگنال، نمای رشته را در اندروید معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد تمام پاسخ‌های یک پیام را در یک مکان ببینید.

به گزارش «نبض فناوری»، اگرچه، مانند واتس آپ و تلگرام، می‌توانید به پیام‌های فردی در سیگنال پاسخ دهید، اما وقتی پیام‌ها و پاسخ‌ها انباشته می‌شوند پیگیری مکالمه سخت و خسته‌کننده می شود.

بنابراین، برای رفع آن، آخرین به‌روزرسانی سیگنال با نمای گفتگوی رشته‌ای اختیاری ارائه می‌شود. پس از به روز رسانی، کاربران دکمه جدیدی را در کنار پیامی که چندین پاسخ دریافت کرده است، مشاهده خواهند کرد. ضربه زدن روی دکمه شما را به یک نمای بهتر می برد که فقط پاسخ های آن پیام خاص را جمع آوری می کند. در حال حاضر، نمی‌توانید هیچ پاسخی به موضوع اضافه کنید و باید در واقع به خارج از موضوع بروید تا پاسخ دیگری به پیام اصلی ارسال کنید، چیزی که ممکن است با به‌روزرسانی دیگری در آینده تغییر کند.

سیگنال به تازگی کاری را انجام داده است که سایر برنامه ها قبلاً معرفی کرده اند. به عنوان مثال، اپل دو سال پیش ویژگی مشابهی از نمای موضوع اختصاصی را به iMessage ارائه کرد.

سیگنال نیز مانند تلگرام، یک چت بات جدید با آپدیت خود دریافت کرده است. این بخشی از لیست چت کاربر خواهد بود و آنها را در مورد ویژگی های جدیدی که با هر به روز رسانی جدید راه اندازی می شود از طریق اعلان های بی صدا باخبر می کند. اگر آن را نمی خواهید، می توانید آن را بلاک کنید.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی