کد خبر: ۲۹۲۳۳
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

معرفی خودروی برقی وابسته به هواوی

خودروساز مورد حمایت هواوی شاسی بلند الکتریکی Aito M7 را در چین عرضه کرد.

به گزارش «نبض فناوری»،  آیتو، سازنده خودروهای برقی تحت حمایت هواوی، دومین مدل تمام الکتریکی خود را در چین عرضه کرده است که دارای ویژگی‌های مناسبی است. M7 دومین پیشنهاد این شرکت در بخش خودروهای برقی است.

شاسی بلند جدید به لطف فناوری مشابه با آنچه در Li ONE ارائه می شود، محدوده وسیعی دارد. این یک خودروی الکتریکی رقابتی دیگر در بازار چین است. هوآوی و کارخانه Seres به طور مشترک این برند را تشکیل دادند و عرضه آن پس از عرضه M5 انجام شد. فناوری برد گسترده ظرفیت باتری آن را با یک موتور کم حجم ترکیب می کند. بنابراین، موتور پس از اتمام باتری، مسافت پیموده شده بیشتری را برای خودرو فراهم می کند.

معرفی خودروی برقی وابسته به هواوی

هواوی M7 را طراحی کرده و در حال بازاریابی است در حالی که Seres آن را تولید می کند. SUV جدید تحت حمایت هواوی توسط ریچارد یو مدیرعامل هواوی رونمایی شد. Aito M7 در سه نسخه با قیمت حدودی 320 هزار یوان (47765 دلار) عرضه می شود. گران ترین مدل با برد طولانی تر 379800 یوان (56727 دلار) قیمت دارد. نسخه دیفرانسیل عقب EV دارای یک توسعه دهنده برد 1.5T با توان حداکثر 90 وات و یک موتور الکتریکی 200 کیلووات است. مدل چهار چرخ محرک موتور جلویی 130 کیلوواتی را برای کشش بیشتر اضافه می کند. مدل چهار چرخ محرک می تواند در 4.8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

معرفی خودروی برقی وابسته به هواوی

باتری نسخه دیفرانسیل عقب بردی معادل 195 کیلومتر در مقایسه با 165 کیلومتر مدل چهار چرخ محرک ارائه می دهد. به طور کلی، مدل چرخ عقب با سوخت کامل و شارژ کامل مسافت 1220 کیلومتری را دارد. از سوی دیگر، مدل M7 چهار چرخ محرک، برد کلی 1100 کیلومتر را ارائه می دهد. کابین هوشمند این SUV جدید با سیستم عامل هواوی هارمونی او اس کار می کند تا تجربه رانندگی عالی داشته باشد. شش ترکیب رنگ بیرونی و چهار ترکیب رنگ داخلی برای مدل جدید Huawei-Seres Aito موجود است.

انتظار می رود اولین تحویل Aito M7 تا اوایل آگوست انجام شود. رزرو در حال حاضر باز است در حالی که تست درایوها از 23 جولای آغاز می شود. هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که آیا SUV جدید متعاقباً در بازارهای دیگر در دسترس خواهد بود یا خیر.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
به پراید نمیرسه.
1
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی